اعطا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

مشارکت هنرمندان خارجی در طراحی و ساخت یادمان شهید سلیمانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در آخرین سمپوزیوم مجسمه‌سازی که در تهران برگزار شد، حدود ۲۰ درصد آثار مربوط به هنرمندان غیرایرانی بود، گفت: با توجه به اینکه این فراخوان به صورت بین‌المللی خواهد بود، پیش بینی می‌شود هنرمندان خارجی برای ساخت یادمان سپهبد قاسم سلیمانی مشارکت کنند.
کد خبر: ۳۷۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۱ - 16January 2020

مشارکت هنرمندان خارجی در طراحی و ساخت یادمان شهید سلیمانی«علی اعطا» سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص طراحی و ساخت یادمان سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در تهران اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طی هفته‌های آینده فراخوانی در این‌باره آماده و هیأت داوران آن انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه این یادمان پس از طراحی و احداث می‌تواند در مکانی حائز اهمیت نصب شود، افزود: به عنوان مثال می‌توان در مکانی ساخته شود که در آنجا هیات‌های دیپلماتیک برای ادای احترام حضور یابند و یا در فضای عمومی در دسترس شهروندان باشد؛ تلاش ما این است تا قبل از ایام نوروز این یادمان ساخته و نصب شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در آخرین سمپوزیوم مجسمه‌سازی که در تهران برگزار شد، حدود ۲۰ درصد آثار مربوط به هنرمندان غیرایرانی بود، گفت: با توجه به اینکه این فراخوان به صورت بین‌المللی خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود که هنرمندان خارجی برای ساخت یادمان سپهبد قاسم سلیمانی مشارکت کنند.

به گزارش دفاع‌پرس، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صد و هشتاد و نهمین این شورا در یک طرح دو فوریتی تصویب کردند که یادمان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تهران ساخته شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها