دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده شهدای سانحه هوایی اوکراین+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم به همراه جمعی از شخصیت‌های حوزوی و فرماندهان سپاه با خانواده معظم شهیدان صالحه و حسنی سعدی از شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار کردند.
کد خبر: ۳۷۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ - 15January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» با حضور در منزل شهیدان محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی، مصیبت جان باختن آنان را در سانحه هوایی اوکراینی تسلیت گفت.

«مجیده ملایی باغینی» مادر شهید زهرا حسنی سعدی در این دیدار اظهار داشت: محمد و زهرا، داماد و دخترم که از نخبگان علمی و قرآنی کشور بودند، هنگامی که اشک رهبر هنگام نماز بر پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی را دیدند، هر دو متاثر شدند و اشک ریختند.

وی افزود: من خودم را لایق مادر شهید بودن نمی‌دانم، اما حاضرم خود و تنها فرزندم مرتضی فدا شویم تا حتی یک لحظه ناراحتی رهبر را نبینیم.

مادر شهیده زهرا حسنی سعدی ادامه داد: دخترم زهرا قبلا یک چفیه متبرک از رهبر معظم انقلاب اسلامی گرفته بود و هیچگاه آن را از خود جدا نمی‌کرد و در سفر تحصیلی به دانشگاه کانادا همواره همراه خود داشت.

وی خاطرنشان کرد: تصویر رهبر عزیز روی صفحه موبایل دختر و دامادم بود و وقتی در کانادا بخاطر این موضوع به آن‌ها ایراد می‌گرفتند، می‌گفتند می‌خواهیم شما را امتحان کنیم که واقعا آزادی که از آن دم می‌زنید، وجود دارد یا خبر؟

ملایی باغینی تاکید کرد: کاش امکانی فراهم بشود که دانشجویان نخبه بتوانند به جای رفتن به دانشگاه‌های خارج، در داخل کشور به تحصیل خود ادامه دهند.

در این دیدار، حجت الاسلام شریفی‌زاده به نمایندگی از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم، حجت‌الاسلام ولی‌زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، حجت‌الاسلام فلاح‌زاده کارشناس احکام و برنامه سمت خدا و علیرضا خسروی و رضا سلیمی مسئولان نیروی انسانی سپاه و بسیج قم نیز حضور داشتند.

به گفته خانواده شهیدان صالحه و حسنی سعدی، در شهریور سال ۹۶ پس از اجرای مراسم عقد، این زوج به زیارت مزار شهدا در گلزار شهدای کرمان می‌روند و در آنجا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌بینند. سردار «زهرا» را که دختر روحانی پاسدار شهید حجت الاسلام حسنی سعدی از دوستان وی بوده می‌شناسد و پیشنهاد می‌دهد که با هم عکس یادگاری بگیرند و همانجا می‌گوید که این عکس خوبی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار