مدیرکل بنیاد شهید یزد با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان دیدار کرد

حجت‌الاسلام شیخ «عباس زارع‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۷۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ - 15January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «شیخ عباس زارع‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد امروز با سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام «عباس زارع‌زاده» اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید را دو بال فرهنگی دانست و اظهار داشت: فعالیت‌های این دو ارگان مکمل یکدیگر است و انجام کارهای فرهنگی خواسته مردم از این دو اداره است.

وی عنوان کرد: بخاطر شرایط حساس کنونی کشور باید رفتار مسئولان و کارمندان این دو ارگان باعث جذب مخاطب شود.

همچنین در این دیدار سرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، تاکید کرد: این فرمانده شجاع بغیر از فرماندهی نظامی بر دلها مردم نیزنفوذ داشت.

وی ادامه داد: دو اداره‌کل حفظ آثار و بنیاد شهید باید از موازی کاری بپرهیزند و با هم پوشانی برنامه‌های، اهداف پیش رو را عملیاتی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد بیان داشت: نشر کتاب، تاریخ شفاهی، ثبت نامگذاری معابر مزین به نام شهدا، یادواره‌ها و تبلیغات محیطی زمینه‌هایی است که می‌توانیم با همکاری هم آنان را محقق کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار