امیر حاجی‌لو:

اتحاد و همبستگی نیاز امروز جامعه است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا گفت: اتحاد و همبستگی نیاز امروز جامعه بوده و ضروری است تا همه زیر پرچم ولایت با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان و ترفند‌های آن‌ها مقاومت کنند.
کد خبر: ۳۷۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ - 15January 2020

اتحاد و همبستگی نیاز امروز جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی حاجی‌لو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در جمع کارکنان ستاد فرماندهی شمال غرب کشور اظهار داشت: محور شرارت‌های منطقه، آمریکا بوده و همه اقدامات سوء منطقه ناشی از شرارت‌ها و تفرقه‌انگیزی آمریکا و هم‌پیمانانش است.

وی پس از یادآوری تصمیمات شجاعانه و دوراندیشانه آمیخته با بصیرت و اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل نیروهای مسلح در مدیریت شرایط پیش آمده، افزود: کنترل رویدادهای اخیر اثبات کننده و نشان دهنده قدرت بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشور بوده که برگرفته از قدرت بی انتهای خداوند سبحان است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به ضعف قدرت و شکست ابهت پوشالی آمریکا در منطقه ادامه داد: باید از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران به ویژه در حوادث اخیر مانند شجاعت فرماندهان و مسئولین سپاه در قبول اشتباه صورت گرفته در سانحه سقوط هواپیما تشکر و قدردانی کرد.

وی ضمن اظهار همدردی با ملت ایران و خانواده های معظم شهدا عنوان کرد: شجاعت در قبول اشتباه، نشان از سلامت و نکات مثبت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امیر سرتیپ دوم ستاد حاجی‌لو با تاکید بر اینکه بصیرت در ارتش و آحاد مردم از ضروریات است، تصریح کرد: اتحاد و همبستگی نیاز امروز جامعه بوده و ضروری است تا همه زیر پرچم ولایت با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان و ترفندهای آنها مقاومت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار