مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

هفتمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یاسوج برگزار می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری هفتمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 15January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست کمیته زنان و دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور استاندار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشاوران بانوان نهادها و ادارات استان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از برگزاری هفتمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش هر سال همزمان با سالروز تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش علاوه بر کشور ما در برخی کشورهای اسلامی هم برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این جشنواره اهداف متعددی دارد که تجلیل از مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران و رزمندگان استان از مهم‌ترین این اهداف است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این همایش در راستای پاسداشت ارزش‌های زنان در دفاع مقدس که هم حافظان حریم امن خانواده بودند و هم بعضا به صورت مستقیم در جبهه حضور داشته و یا نقش پشتیبانی را ایفا می‌کردند، برگزار می‌شود.

آسمند با بیان اینکه نقش همسران و مادران شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس مسأله ساده‌ای نیست که به راحتی از کنار بگذریم، عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود همه ادارات و سازمان‌ها، رزمندگان و ایثارگران خود را شناسایی کرده و از همسران و فرزندان آنها به صورت گروهی در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت تجلیل کنند.

وی تشکیل شورای سیاست‌گذاری و شکل‌گیری کارگروه‌هایی برای برگزاری بهتر جشنواره را ضروری عنوان کرد و متذکر شد: انجام تبلیغات محیطی در رابطه با نقش حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزاری نشست‌هایی در ادارات برای تشریح نقش زنان در جامعه، مصاحبه با مردم و مسئولان در این زمینه، رونمایی از کتاب‌ها و آثار ارزشمند در زمینه نقش زنان در دفاع مقدس و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا از برنامه‌هایی است که می‌توان به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) در استان برگزار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار