فرماندار بابلسر:

شهادت شهید «سلیمانی» مایه وحدت ارکان نظام و مردم شد

«اسماعیل حسن‌زاده» گفت: شهادت شهید «قاسم سلیمانی» مایه وحدت همه ارکان نظام و مردم این مملکت شد.
کد خبر: ۳۷۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 15January 2020

شهادت شهید «سلیمانی» مایه وحدت همه ارکان نظام و مردم این مملکت شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «اسماعیل حسن‌زاده» فرماندار بابلسر صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر اظهار داشت: تشکیلات این شهرستان و پیگیری‌های مسئول دفتر حفظ آثار سازمان یافته و همراه با اتقافات خیلی خوب است و آن چیزی که مد نظر اداره کل و سازمان در کشور است در حال پیگیری هستند امیدواریم با وفاق و همدلی و تعاملی که بین مسئولین و مجموعه وجود دارد این روند با سرعت بیشتری پیش برود.

وی افزود: بالاترین ارزش در دفاع مقدس حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است و امروز اگر این آثار حفظ نمی‌شد و ارزشها نشر داده نمی‌شد مطمئنا ما در نسل سوم انقلاب شهدای مدافع حرم را نداشتیم.

این مسئول ادامه داد: شهدای مدافع حرم با سن کمتر از 30 سال بودند که حتی دوران دفاع مقدس را هم لمس و مشاهده نکردند بلکه همین حفظ آثار و نشر ارزش ها بود که منتقل شد فرهنگ ایثار و شهادت به این جوانان و توانستند آن فرهنگ را ادامه بدهند و در باورشان نهادینه شد که امروز از کشور و حریم ائمه اطهار دفاع می‌کنند و با اعتقاد راسخ در جلوی دشمن می‌ایستند و آرزوی شهادت می‌کنند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه عنوان «سردار دلها» لقب برازنده ای برای شهید سلیمانی است، گفت: این شهید عزیز در دوران حیات پربرکتش که باعث شد کشور ما از رخنه و ورود تفکر داعشی مصون بماند.

حسن‌زاده افزود: سردار سلیمانی هسته‌های مقاومت در کشورهای مختلف از جمله لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، یمن و... را تشکیل داد و با شکل گیری لشکر فاطمیون در افغانستان، زینبیون پاکستان و حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق، نیروهای بسیج مردمی سوریه کانون قدرت اسلام و تشیّع در مقابله با فرهنگ تکفیری و استکبار غرب شد و همه اینها مدیون تلاشهای این شهید عزیز است که خونش هم در راستای این تفکر ریخته شد و استکبار بخاطر بوجود آوردن این هسته‌ها و عنادی که از سردار سلیمانی داشت آن حرکت بسیار وقیحانه را انجام داد و این شهید عزیز را به آرزوی خودش رساند.

وی با بیان اینکه شهادت این شهید مایه وحدت همه ارکان نظام و مردم این مملکت شد، گفت: میلیونها مردم فارغ از هر نوع نگاه و سلیقه‌ای در زمانی که شرایط بد اقتصادی و اعتراضات آبان ماه را پشت سر گذاشتند در مراسم تشییع پیکر این شهید شرکت کردند و ادای احترام کردند و آن چیزی که حق این شهید بود را بجا آوردند و نشان دادند که واقعا از کسی که خادم ملت است و با اخلاص و تلاش و کوشش برای آبادانی و امنیت ملت کار انجام داد حق شناسی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها