مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر خبر داد؛

جمع‌آوری 170 هزار قطعه عکس یادگاران دفاع مقدس بابلسر

«سید‌باقر طاهری» از تهیه یک هزار و 500 ساعت مصاحبه تصویری از خانواده معظم شهدا و رزمندگان و جمع آوری 170 هزار قطعه عکس از یادگاران دفاع مقدس بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 15January 2020

جمع آوری 170 هزار قطعه عکس یادگاران دفاع مقدس بابلسربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید‌باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی 10 همایش برگزار کردیم.

وی با اشاره به ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان، گفت: در ساخت این نمایشگاه تاکنون حدود 80 میلیون تومان هزینه کردیم که بخشی از آن توسط شورای اسلامی تأمین شد.

طاهری با اشاره به ساخت و رونمایی فیلم شهید ذوالفقاری در هفته بسیج، گفت: همچنین فیلم شهید ملائیان با حمایت بخشدار و شهردار بهنمیر در حال ساخت است.

این مسئول با بیان اینکه جلسه کارگروه چاپ کتاب یکی از مأموریت‌های ما بود که به همت دانشگاه مازندران برگزار شد، ادامه داد: قرار شد معاونت فرهنگی دانشگاه در این راستا همکاری داشته باشد.

وی از تهیه یک هزار و 500 ساعت مصاحبه تصویری از خانواده معظم شهدا و رزمندگان و جمع آوری 170 هزار قطعه عکس از یادگاران دفاع مقدس خبر داد و متذکر شد: همچنین کتاب «سرداران جاوید» حاوی زندگینامه و وصیت‌نامه 21 سردار شهید تا پایان سال 98 به چاپ خواهد رسید.

طاهری با بیان اینکه کتاب «سیمای شهرستان در انقلاب و دفاع مقدس» نیز با همت دانشگاه مازندران در سال 99 به چاپ خواهد رسید، گفت: همچنین ساخت فیلم سرداران شهید نوبخت با همکاری صدا و سیما در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار