برگزاری محفل شعر و خاطره «سردار دلها» در اردبیل

محفل شعر و خاطره «سردار دلها» به مناسبت گرامی داشت شهادت شهید حاج «قاسم سلیمانی» در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 15January 2020

برگزاری محفل شعر و خاطره «سردار دلها» در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، محفل شعر و خاطره «سردار دلها» به مناسبت گرامی داشت شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل قبل از ظهر امروز در سالن ولایت  این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم اردبیل برگزار شد، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه با شهادت سردار سلیمانی راه و هدف او متوقف نخواهد شد، افزود: سپاه همیشه عمار ولایت بوده و خواهد بود و یک حادثه تلخ غیر عمد نباید وسیله تضعیف این نیروهای جان برکف شود.

واحد بر حمایت از سپاه و نیروهای مسلح در برابر هجمه رسانه ای استکبار تأکید و هر گونه موج سواری افراد بی بصیرت داخلی را در جریان حوادث اخیر محکوم کرد.

در ادامه حجت الاسلام «میثم فیاضی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی اوج و کمال انسانیت را به نمایش گذاشت، افزود: آمریکای خونخوار، بزرگ مرد صلح و امنیت جهان و منطقه را به شهادت رساند تا بار دیگر ماهیت تروریستی خود را جهانیان ثابت کند.

فیاضی در ادامه گفت:نشانه های قدرت یک کشور در دنیا به ترتیب قدرت پایان بخشی به جنگ، قدرت اتحاد سازی در داخل و خارج و نیز قدرت مهار رقیب است که به حول و قوه الهی و به برکت خون شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی تمامی این موارد در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وضوح به چشم می خورد.

در این مراسم شاعران «پری آخته»، «وفا منافی» و «شهاب الدین وطن دوست» به خواندن شعر و رزمندگان مدافع حرم «هوشنگ عبدی» و «احمد عقلمند» به بیان خاطراتی از جبهه مقاومت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار