رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

جریان مقاومت اقدامات تاثیرگذار جهانی را در دستور کار دارد

حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» گفت: شهادت سردار سلیمانی آغاز یک اتفاق بزرگ است و روزهای آینده حزب‌الله و جریان‌های مقاومت اقداماتی می‌کنند که نه تنها در منطقه بلکه در دنیا تأثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ - 16January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، که شامگاه چهارشنبه با حضور جمعی از هنرمندان در سینما آفریقا برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم برکات شهادت این مرد الهی همچون ایام حیاتش ادامه یابد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در تمام دنیا پایگاه‌های نظامی با هزینه کشور میزبان برای ایجاد امنیت در آن کشور ایجاد می‌شود که هزینه سرسام‌آوری نیز دارد.

وی به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تا دیروز در هر جای دنیا پرچم آمریکا برافراشته می شد، احساس امنیت در آن کشور برقرار می‌شد اما اولین تأثیر شهادت سرداز سلیمانی در این جنگ و قتالی که آغاز شد، این بود که پایگاه‌های نظامی آمریکا در هر کشور، دیگر حافظ امنیت آن کشور نخواهد بود.

پژمان‌فر تصریح کرد: طبق تحقیقات انجام شده منحنی آمار رشد پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای مختلف برای برقراری امنیت در آن کشور رو به‌رشد بود اما امروزه این منحنی رو به افول است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: پرچم آمریکا دیگر امنیت نمی‌آورد بلکه ناامنی، جنگ و ایستادگی در برابر تمام ملت‌های دنیا محصول پایگاه نظامی آمریکا برای دیگر کشورها است، امروز صلح در برچیده شدن پرچم آمریکا در کشورهای مختلف است.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم امنیت را در فاصله گرفتن از آمریکا می‌بینند، بیان داشت: همه پایگاه‌های نظامی آمریکا در آماده‌باش کامل هستند و سربازان آمریکایی در آن پایگاه‌ها به‌شدت احساس ناامنی می‌کنند و درخواست بازگشت به کشورشان را دارند.

پژمان‌فر متذکر شد: دنیای تک‌قطبی آمریکایی تمام شده است و این پیام را شهادت حاج قاسم سلیمانی به ما داده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی اتفاقی نبود که تمام شده باشد. این شهادت یک شروع برای یک اتفاق بزرگ است، از هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری می‌خواهم که این پیام را به گوش مردم برسانند.

وی در پایان گفت: روزهای آینده خواهید دید که حزب‌الله و جریان‌های مقاومت اقداماتی می‌کنند که نه تنها در منطقه بلکه در دنیا تأثیرگذار خواهد بود.

اکران فیلم سینمایی «۲۳ نفر» پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها