نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم اجازه نمی‌دهد به مقام شهدای جبهه مقاومت جسارت شود/ قدردان زحمات چندین‌ساله سردار «حاجی‌زاده» هستیم

«سید محمدعلی آل‌هاشم» گفت: مردم ایران اجازه نمی‌دهد به مقام شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد سلیمانی جسارت شود و این رفتارها را بر نمی‌تابند.
کد خبر: ۳۷۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 16January 2020

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به زحمات چندین ساله‌ی فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه‌ی توان دفاعی موشکی، اظهار داشت: آن سردار حاجی‌زاده که امروز هدف تمامی اتهامات قرار گرفته، همانی است که پایگاه‌های داعش و آمریکا را موشک‌باران کرد.

وی افزود: حادثه‌ی سقوط هواپیمای مسافربری تهران_کی‌یف و درگذشت مسافران آن تمامی آحاد جامعه را غمگین کرده است؛ این حادثه برای اولین‌بار رخ نمی‌دهد و در سایر کشورها نیز شاهد چنین اشتباهاتی بوده‌ایم اما برخلاف آنان جمهوری اسلامی ایران درصدد کتمان حقایق نبوده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بررسی‌های کارشناسی و بررسی تمامی جوانب حادثه موجب تاخیر 48 ساعته در اعلام علت اصلی حادثه شد، عنوان کرد: باید صداقت نیروهای مسلح را تحسین کرد چراکه اگر آنان قصد بر کتمان داشتند خیلی اتفاقات دیگر رخ می‌داد.

وی توضیح داد: پذیرش خطا و اعتراف به اشتباه بدون توجیه و فرافکنی، عذرخواهی از مردم، آمادگی برای هرگونه تنبیه، توضیح صادقانه‌ی ماجرا براساس اسناد، قول لازم برای پیگیری قصور و اطلاع رسانی شفاف برای مردم، تلاش برای رفع نقایص موجود و جلوگیری از این گونه حوادث تلخ، سرعت عمل نیروهای مسلح در صدور اطلاعیه و سخنان شجاعانه دو سردار سپاه اسلام در این حادثه قابل تحسین بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از فرصت طلبی عده‌ای فتنه‌گر، عنوان کرد: برخی با نقاب عزاداری برای جان باختگان سانحه هوایی در خیابان حاضر شده‌اند و تا قبل از آنکه علت سانحه اعلام شود خبری از آنان نبود، فی‌الواقع این افراد خون جان باختگان را بهانه‌ای برای آشوب و فتنه‌گری قرار داده‌اند.

وی متذکر شد: با زحمات امثال شهید سلیمانی، سردار حاجی‌زاده، سردار قاآنی و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت ما شاهد نابودی داعش و برقراری امنیت پایدار بودیم و نباید اجازه دهیم به مقام شهدای جبهه مقاومت جسارتی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها