رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

مردم تبریز بعد از نماز جمعه، راهپیمایی می‌کنند

«رسول برگی» گفت: همزمان با سراسر کشور مردم تبریز نیز بعد از برگزاری نماز جمعه راهپیمایی عظیمی را برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۳۷۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 16January 2020

حجت‌الاسلام والمسلمین «رسول برگی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به راهپیمایی سراسری در کشور بعد از اقامه نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: بعد از نماز جمعه تبریز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» شاهد برگزاری راهپیمایی عظیم و پرشور از سه راهی طالقانی تا میدان ساعت تبریز خواهیم بود.

وی افزود: این راهپیمایی به یاد شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»، جانبخاتگان مراسم تشییع در کرمان و شهدای سانحه هوایی برگزار می‌شود و هدف از آن محکومیت اهانت به شهدای جبهه مقاومت و سوءاستفاده از وقایع اخیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به جمعیت 25 میلیونی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، عنوان کرد: این جمعیت استثنایی دشمنان را عصبانی کرد و موجب شد تا عده‌ای با جهت‌دهی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نا آرامیهای پراکنده‌ای را ایجاد و به تصاویر سیدالشهدای جبهه مقاومت جسارت کنند.

وی یادآور شد: همین حرکات اشتباه و غیرقابل بخشش زمینه‌ی حمایت ترامپ جنایت‌کار از اغتشاشگران و درج توئیت فارسی را فراهم کرد و به دنبال آن سفیر انگلیس نیز در تجمع غیرقانونی و هنجارشکنانه شرکت کرد.

برگی با بیان اینکه مردم جهت پاسخ به اراذل و اوباش به خیابان‌ها می‌آیند تا دیگر کسی جرأت جسارت به تصاویر شهدای جبهه مقاومت را نکند، توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد چندین سال امامت نماز جمعه را خواهند داشت، ایشان در دیدارهای اخیرشان با خانواده سپهبد سلیمانی و دیگر مراسمات تجمعات تبریز را مثال زدند و این نشان می‌دهد مردم آذربایجان آرامش خاطری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار