علی سرابی:

تئاتر هنر ارزشمندی است/ با گذشت زمان شاهد آثاری تاثیرگذار در تئاتر مقاومت خواهیم بود

این زمانی است که در دنیا آثار بسیار با ارزشی در رابطه با موضوع مقاومت در سینما و تئاتر خلق و ماندگار شده‌اند و باید در کشور ایران هم دست نویسندگان را بازگذاشت تا شاهد آثاری ماندگار در تئاتر مقاومت باشیم.
کد خبر: ۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۰ - 01October 2013

تئاتر هنر ارزشمندی است/ با گذشت زمان شاهد آثاری تاثیرگذار در تئاتر مقاومت خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی سرابی با اشاره به اینکه در این آثار هنری باید به ارزش انسانهای بزرگ که به مقام شهادت نائل شده اند اشاره شود، اظهار داشت: به نظر من بهرهگیری از رشته های هنری برای انتقال این موضوع کار صحیحی بوده و از طرفی دیگر باید عواقب بد و خوب جنگ را در این آثار هنری به خصوص نمایشهای جشنواره تئاتر مقاومت افزایش داد.
سرابی در ادامه گفت: در تئاتر نویسندگانی را داریم که آثار ماندگاری را در حوزه ی تئاتر مقاومت پدید آورده اند، از جمله علیرضا نادری و محمد یعقوبی که ارزش این افراد را در آثار ارزشمند خود حفظ کردهاند. تئاتر هنر ارزشمندی است.
این بازیگر با بیان اینکه باید با تشکیل دولت جدید نگرش وسیع تری در این حوزه پدید آید تصریح کرد: این رویکرد موجب بازگشت دوباره فعالان حوزه تئاتر مقاومت به این عرصه می شود با گذشت زمان شاهد آثاری تاثیرگذار در  تئاتر مقاومت خواهیم بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این زمانی است که در دنیا آثار بسیار با ارزشی در رابطه با موضوع مقاومت در سینما و تئاتر  درست و ماندگار شدهاند و باید در کشور ایران هم دست نویسندگان را بازگذاشت تا  شاهد آثاری ماندگار در تئاتر مقاومت باشیم.
وی در پایان تاکید کرد: مسئولان و دبیر جشنواره تئاتر مقاومت هم میتوانند با در اختیار گذاشتن مناسبترین راه حل ها برای هنرمندان، باعث ایجاد امنیت در بین آنها شوند. 
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار