حجت‌الاسلام قریشی:

فرهنگ ایثار و شهادت جزء افتخارات نظام اسلامی است

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت جزء افتخارات نظام اسلامی است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز این نظام با خون شهدا آبیاری شده است.
کد خبر: ۳۷۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ - 16January 2020

فرهنگ ایثار و شهادت جزء افتخارات نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی امروز در یادواره هزار شهید عشایر آذربایجان‌ غربی در ارومیه اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت جزء افتخارات نظام اسلامی است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز این نظام با خون شهدا آبیاری شده است.

وی افزود: توسل شهدا به مبانی انقلاب اسلامی موجب آبروی آن‌ها و عزت کشور شد و شهدا در راه کشور با ولایت‌پذیری، مخلصانه جای خویش را فدا کردند.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی یکی از بندگان مخلص خداوند بود، ادامه داد: شهید سلیمانی جزء افرادی بود که با تمسک به راه قرآنی و ولایتمداری تا پایان عمرش با روسفیدی زیست و در نهایت هم به فیض شهادت نائل آمد.

وی متذکر شد: سردار سلیمانی با آرزوی شهادت زندگی می‌کرد و یکی از افتخارات ما به عنوان مسلمان، فرهنگ ایثار و شهادت بوده که در دین مقدس اسلام خداوند این مسئله را مطرح کرده و بزرگان و معصومین ما با گفتار و عمل خود این را در جامعه نهادینه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار