افتتاح پایگاه مقاومت شهید «سیدحسین قاضی» در نیشابور+ تصاویر

پایگاه مقاومت بسیج دانش ­آموزی دبیرستان مجد دانش با نام شهید «سیدحسین قاضی» افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 16January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از نیشابور، همزمان با فرارسیدن سی و سومین سالگرد عملیات کربلای 5، آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج دانش‌آموزی دبیرستان غیردولتی «مجد دانش» شهرستان نیشابور با نام شهید «سیدحسین قاضی» از شهدای عملیات «کربلای 5» امروز با حضور «حسین مهرآبادی» مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان نیشابور، خانواده شهید و جمعی از دانش‌­آموزان برگزار شد.

«علی مجد» رئیس دبیرستان مجد دانش در این مراسم با اشاره به‌ ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ابراز داشت: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از آموزه­‌های اسلامی است می­‌توانند در جهت توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

وی عنوان کرد: عمل به سیره شهدا به‌عنوان راهنمای جوانان این مرزوبوم می‌­تواند جامعه را در برابر ناهنجاری‌­های اجتماعی بیمه کند. 

رئیس دبیرستان مجد دانش در پایان تداوم راه شهدا را در عمل به وصایا و توصیه­‌های آنان عنوان کرد. در این مراسم از خانواده شهید «سید حسین قاضی» تقدیر شد.

شهید «سید حسین قاضی»  در 15 آذر 1336 در روستای «تنگه علیا» از توابع شهرستان نیشابور متولد شد. وی در 21 دی 1365 در عملیات «کربلای 5» در منطقه «شلمچه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار