نماینده جدید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

نماینده جدید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ - 16January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه انقلاب ما تجلی ولایت در عصر حاضر بود، اظهار داشت: نماز جمعه ذکر خدا است و در حکومت دینی باید ذکر خدا در جامعه جاری شود.

وی افزود: نمایندگی رهبر و ولی فقیه جامعه هم جریان ذکر الهی است و وقتی طرح تجمیع دو عنوان امام جمعه مرکز استان و نمایندگی ولی فقیه مطرح شد باید با خوشحالی و استقبال روبرو می‌شدیم که یک انسان بتواند این دو ویژگی را در خود جمع کرده و به جامعه خدمت کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خطاب به نماینده جدید ولی فقیه در استان با بیان اینکه نمایندگی از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی سخت و ساده است، گفت: این مسئولیت سخت است چون نمایندگی از جانب انسانی بزرگ با آرمان‌های بلند است و ساده است چون این ایشان تمامی اهدافش را بیان کرده و مسیر را نشان داده است.

نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌ها و پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانگر مسیر و هدف است، عنوان کرد: حضور مردمی، ارتباط صمیمی با همه اقشار و نگاه پدرانه به جوانان و نونهالان از ویژگی‌هایی است که نماینده ولی فقیه باید داشته باشد.

ملک‌حسینی با بیان اینکه مدعی خدمت نیستم و در مدتی که مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان را داشتم تلاش کردم حق کسی ضایع نشود، ابراز داشت: با فساد مخالف بودم و با ژست مبارزه با فساد بیشتر مخالف بودم.

وی عنوان کرد: در طول این مدت از حقوق فقیر و غنی دفاع کرده و سعی کردم به مردم احترام بگذارم و اگر بی‌احترامی کردم از خدا و مردم عذرخواهی می‌کنم. 

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار