مجتهدزاده مطرح کرد؛

نقش پررنگ «ام یاسر» در محبوبیت شهید سیدعباس موسوی

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و مترجم کتاب «وصول» در نشست هم‌اندیشی بانوان حوزه ایثار و مقاومت به بیان نظراتی در خصوص شهدا و همسر دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان پرداختند.
کد خبر: ۳۷۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 16January 2020

نقش پررنگ «ام یاسر» در محبوبیت شهید سیدعباس موسوی/ کلاس‌ درس شهدا بعد از شهادتشان رونق می‌گیردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی بانوان حوزه ایثار و مقاومت امروز (پنجشنبه 26 دی‌ماه) با حضور بتول موسوی دختر شهید سیدعباس موسوی دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از مادران، همسران و خواهران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شد.

در این نشست مریم مجتهدزاده اظهار داشت: اگر سیدعباس موسوی یک فرمانده موفق در محور مقاومت شد و در قلوب مسلمانان جهان جای گرفت، ام یاسر همسرش نقش عمده‌ای در این امر داشته است.

وی با اشاره به اینکه به وجود دخترانی همچون بتول موسوی افتخار می‌کنیم، گفت: ایشان راوی خاطرات شهدای خانواده‌اش یعنی پدر، مادر و برادر شهیدش شده است.

در بخش دیگری از این نشست رقیه رستم‌پور ملکی مترجم کتاب «وصول» که در خصوص زندگی «ام یاسر» نگاشته شده است، تصریح کرد: لحظه به لحظه زندگی این بانوی شهیده مقاومت بدون اغراق درس زندگی است.

وی با بیان اینکه تمامی حرکات ام یاسر بوی مقاومت و شوق شهادت داشت، افزود: ایشان‌ نه‌تنها آرزوی شهادت داشت بلکه در راه رسیدن به این مهم تلاش کرد.

مترجم کتاب «وصول» با اشاره به زحمات و تلاش‌های زیاد ام یاسر برای محور مقاومت، خاطرنشان کرد: «وصول» خاطرات یک زن الگوی مقاومت است.

رستم‌پور ملکی با تاکید بر اینکه شهدا در زمان حیاتشان شهید بوده‌اند، یادآور شد: کلاس‌های درس شهدا بعد از شهادتشان رونق می‌گیرد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها