رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

راه شهدا را با تمام تلاش باید ادامه دهیم

«مسعود بصیری» گفت: برای مقابله با توطئه های دشمن راه شهدا را باید ادامه داد و در جبهه شهدا قرار بگیریم، چرا که بعد از کار شهدا، فضای کار رسانه‌ای اهمیت بسیار بالایی دارد.
کد خبر: ۳۷۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ - 16January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در اختتامیه سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در سالن جلسات بهزیستی لرستان  با بیان اینکه امروزه باید خط رسانه دشمن را شناسایی کنیم و ببینیم که دشمن در چه جهتی حرکت می‌کند، اظهار داشت: دشمنان تمام ابزارها را به کار می‌گیرند تا توان جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند، همچنان‌که از ابتدای انقلاب با بهانه و توجیه‌های مختلف فتنه‌های بسیاری را علیه انقلاب اسلامی انجام دادند.

بصیری اضافه کرد: افرادی که به اسم انتقاد، به جمهوری اسلامی و باورهای شیعه لطمه می‌زنند را بایستی شناخت و خط رسانه‌ای آن‌ها را خنثی کرد.

وی افزود: کسانی هستند در پوشش انتقاد به باورهای شیعه حمله می‌کنند آنها دلسوز انقلاب نیستند، عده ای که فکر می کنند می‌توانند برگردیم به عقب سخت در اشتباه هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار داشت: کار رسانه‌ها مهم است چرا که غرب به دنبال تغییر افکار مردم است، دشمن برای زدن جمهوری اسلامی ایران بهانه زیاد دارند.

بصیری با بیان اینکه باید در جبهه شهدا قرار بگیریم، گفت: باید محکم ایستاد و از دشمن نباید ترسید چراکه دشمن از تکنیک فریب استفاده می‌کند.

وی در ادامه گفت: آمریکا هرگز ایران را یکپارچه نمی‌خواهد، همه دیدند چه بلایی بر سر سوریه آوردند، آنها می‌خواهند بر سر ایران هم این بلا را بیاورند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور بیان کرد: ۴۰ سال است که در تحریم هستیم و در مقابل هژمونی تاریخ بشر ایستاده ایم و سیلی در بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق به آنها زدیم که نتوانستند پاسخی به آن بدهند.

بصیری اظهار کرد: چه کسی می‌تواند با این صداقت رفتار کند، سرداران سپاه اعلام کردند ای کاش در آن هواپیما بودند.

وی با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مرد میدان نبرد بود تصریح کرد: برای مقابله با توطئه های دشمن راه شهدا را باید ادامه داد و در جبهه شهدا قرار بگیریم، مراقب سیاه‌نمایی‌ها بوده و به سمت دشمن و نه خودی شلیک کنیم، چرا که بعد از کار شهدا، فضای کار رسانه‌ای اهمیت بسیار بالایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار