مسئول بسیج سازندگی خبر داد؛

تشکیل قرارگاه امداد رسانی بسیج/ اقدامات جدید بسیج برای امداد رسانی به مناطق سیل زده

سرهنگ زهرایی گفت: تاکنون روزانه ده هزار پخت غذای گرم، توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی، تهیه و توزیع هزار قلم کلای ضروری گرمایشی، ۱۲ هزار تخته پتو و حضور ۷۰ گروه جهادی بسیج به تعداد ۳۵۰۰ نفر و ۱۰تیم ویژه پزشکی انجام شده است.
کد خبر: ۳۷۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ - 16January 2020

تشکیل قرارگاه امداد رسانی بسیج/ اقدامات جدید بسیج برای امداد رسانی به مناطق سیل زدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سرهنگ «محمد زهرایی» مسئول بسیج سازندگی اظهار داشت: از روز گذشته با بازدید سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین همراه با فرماندهان سپاه‌های استانی کرمان، خراسان جنوبی و سیسنان و بلوچستان در بازدید از مناطق و روستا‌های سیل زده مناطق کنارک و دشتیاری با حضور سپا‌های استان‌های قرارگاه امداد رسانی بسیج را تشکیل داده و تصمیمات زیر اتخاذ شد که به شرح زیر است:

۱- سپاه‌های کرمان وخراسان جنوبی و بنیادتعاون بسیج ماشین آلات ودستگاه‌های سنگین مورد نیاز را برای ترمیم جاده‌های تخریب شده و مزارع و بند‌های خاکی به سپاه سلمان ارسال کنند.

۲- تیم‌های تخصصی بسیج کشاورزی با همکاری منابع طبیعی براورد‌ها و راهکار‌ها واقدامات فوری را درمناطق به عمل آورند.

۳- آشپزخانه‌ها و نانوایی از سپاه‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس به ظرفیت موجود اضافه و پخت غذای گرم به ۴۰ هزار پرس در روز برسد.

۴- اقلام ضروری گرمایشی وخشکبار که توسط سپاه‌ها در سطح کشور در حال جمع آوری است بفوریت به سپاه سلمان ارسال و درحداقل زمان با برنامه مشخص به همه روستاییان تحویل شود.

۵- گرو‌های جهادی تخصصی بسیج با هماهنگی بسیج سازندگی و بنا به نیاز اعزام شوند واز گروه‌های عمومی هم استان استفاده شود.

۶- بنیادتعاون بسیج و بسیج جامعه پزشکی در ویزیت وادامه درمان رایگان مردم روستا‌ها اقدام کنند و دو بیمارستان صحرایی وتیم‌های جدید پزشکی همراه با دارو و امکانات کامل درمنطقه مستقرشوند.

وی افزود: تاکنون روزانه ده هزار پخت غذای گرم، توزیع ۱۵۰۰بسته معیشتی، تهیه وتوزیع هزار قلم کلای ضروری گرمایشی، ۱۲ هزار تخته پتو و حضور ۷۰ گروه جهادی بسیج به تعداد ۳۵۰۰ نفر و ۱۰تیم ویژه پزشکی انجام شده است.

وی در پایان افزود: جوانان گروه‌های جهادی وبسیج از نسل حاج قاسم‌ها هستند وبه نام ویاد شهدای جبهه مقاومت هر جهادگر یک خدمت را انجام می‌دهد و ما تا پایان درکنارمردم هستیم و افتخارمی کنیم که خداوند توفیق نوکری وخدمتگزاری به مردم شریف ایران را به ما ارزانی داشته است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها