نماینده کنگره آمریکا دریافت نامه آمار تلفات «عین الأسد» را تکذیب کرد

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه نامه‌ای در خصوص آمار تلفات این کشور در حمله ایران به پایگاه «عین‌الأسد» دریافت نکرده، نامه منتشر شده در فضای مجازی را «جعلی» خواند.
کد خبر: ۳۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ - 16January 2020

نماینده کنگره آمریکا دریافت نامه آمار تلفات «عین الأسد» را تکذیب کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «بنی تامپسون» رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه دریافت نامه در خصوص آمار تلفات آمریکا در حمله موشکی به پایگاه «عین الأسد» عراق را تکذیب کرد.

وی در این مورد در توییتر نوشته است: «دفتر من نامه‌ای از وزارت دفاع دریافت نکرده است. من هم در این خصوص نامه‌ای به وزارت دفاع ننوشته‌ام.»

تامپسون سپس مدعی شده است: «آن نامه [منتشرشده]در فضای مجازی، جعلی است.»

در روز‌های اخیر برخی از رسانه‌های عربی تصویری از نامه‌ای منتشر کرده و نوشته‌اند که وزارت دفاع آمریکا در پاسخ به استعلام تامپسون، اعلام کرده است که در حمله موشکی ایران به عین‌الأسد، ده‌ها نظامی آمریکایی کشته و زخمی شده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه هفته گذشته در پاسخ به عملیات تروریستی ارتش آمریکا که به شهادت سردار «قاسم سلیمانی» و شماری از همراهان وی منجر شد، پایگاه عین‌الأسد در عراق را هدف حمله موشکی قرار داد.

مقام‌های آمریکایی هرگونه آسیب به نظامیان این کشور در جریان حمله موشکی را تکذیب کرده‌اند، با این وجود روزنامه «واشنگتن‌پست» این هفته در گزارشی تأیید کرد که چندین نظامی آمریکایی در این حمله آسیب دیده‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار