رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

نمازهای جمعه پایگاه‌های اصلی حمایت از رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» با بیان اینکه نماز جمعه باعث انسجام اجتماعی، بصیرت، تشخیص مسئو‌لیت‌ها و آمادگی برای رویارویی با دشمنان اسلام می‌شود، گفت: در دوران دفاع مقدس، پایگاه‌های اصلی حمایت از رزمندگان، نمازهای جمعه و جماعات بود.
کد خبر: ۳۷۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ - 17January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، ظهر امروز (جمعه) در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: به برکت خون‌های مطهر شهدای ماست که امروز نماز جمعه در شهرهای گوناگون در دسترس مردم بوده و مانند چشمه نوری است که مردم در آن غسل می‌کنند و نورانی می‌شوند.

وی نماز جمعه را آبشار رحمت و فیض الهی دانست که بر سر و روی بندگانش می‌ریزد و آزادکننده دین و دنیای آن‌هاست و افزود: امسال چهلمین سال تأسیس نماز جمعه در کشور است و هم‌اکنون حدود 900 نماز جمعه در کشور برپا می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نماز جمعه باعث انسجام اجتماعی، بصیرت، تشخیص مسئو‌لیت‌ها و آمادگی برای رویارویی با دشمنان اسلام می‌شود، گفت: در دوران دفاع مقدس، پایگاه‌های اصلی حمایت از رزمندگان، نمازهای جمعه و جماعات بود.

حجت‌الاسلام «حاج‌علی‌اکبری» تشکیل حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مساجد، تربیت جوانان و حل و فصل مشکلات را از مهم‌ترین برکات نماز جمعه عنوان و بیان کرد: نمازهای جمعه مردم ما را برای رویایی با فتنه‌ها بسیج کرده و هرگاه تهدیدی متوجه انقلاب اسلامی شود، نماز جمعه و مردم عزیز و قهرمان ما هستند که حضور پیدا کرده و یک‌پارچه پاسخ دشمن را در روز جمعه می‌دهند.

وی بیان اینکه ما جمعه متفاوتی به نام قدس نیز داریم که هر سال پشت استکبار را می‌لرزاند و برای آن‌ها به یک کابوس تبدیل شده است، ادامه داد: به ما وعده داده شد که در یکی از نمازهای جمعه، همه مومنان به حضرت ولی‌عصر (عج) اقتدا خواهند کرد و ان‌شاالله آن روز را خدا برای ما نزدیک کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز جامعه ما به عطر شهادت معطر است و فضای جامعه ما با شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، آکنده از محبت، معنویت و دلدادگی و صفا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار