با حضور سردار مرتضی قربانی صورت گرفت؛

برگزاری بیست و سومین یادواره ۳۰۰ شهید منطفه خاکفرج قم

بیست و سومین یادواره سرداران شهید محمد بنیادی و اکبر غلامپور و ۳۰۰ شهید منطقه خاکفرج قم شب گذشته با حضور سردار مرتضی قربانی از پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خیابان خاکفرج برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ - 18January 2020

برگزاری بیست و سومین یادواره ۳۰۰ شهید منطفه خاکفرج قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، بیست و سومین یادواره سرداران شهید محمد بنیادی و اکبر غلامپور و ۳۰۰ شهید منطقه خاکفرج قم شب گذشته با حضور سردار مرتضی قربانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه و همرزم سردار شهید مهدی زین الدین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خیابان خاکفرج برگزار شد.

سردار قربانی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: دشمن هیچگاه از دشمنی با انقلاب دست برنداشته است چنانکه پس از پیروزی انقلاب، با تحریک گروهک‌های کموله، خلق عرب و خلق بلوچ و ... به دنبال ضربه زدن به این انقلاب نوپا بودند.

وی با ذکر شواهدی تاریخی از دوران رضاخان و دخالت اجانب در امور کشور، بیان کرد: نوع مدیریت سرفرازانه نظام اسلامی اهمیت نقش ولایت فقیه و سازش ناپذیری آن را در برابر قدرت‌های استکباری به اثبات می‌رساند.

قربانی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مردم و رزمندگان اسلام گوش به فرمان رهبر و ولی فقیه بودند و اوایل جنگ که بنی صدر فرمانده کل قوا بود، وقتی بسیج و سپاه به کمک ارتش شتافتند، دشمن وحشت کرد و به عقب رانده شد.

وی تاکید کرد: امروز اتکال به قدرت لایزال الهی و تبعیت از ولایت فقیه بزرگترین سرمایه در نظام اسلامی است.

فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس در پایان با بیان خاطراتی از رشادت سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) ابراز کرد: لشکر ۱۷ همواره یکی از یگان‌های خط شکن و پرحماسه در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

در پایان این مراسم که در حال و هوای گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، سید علی حسینی نژاد اشعاری را در رثای شهدای بزرگوار قرائت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار