پیام تبریک حجت‌الاسلام جهانبخشی در پی انتصاب امام جمعه یاسوج

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید یاسوج را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۸۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ - 18January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید شهر یاسوج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت نماینده ولی‌ فقیه در استان شهیدپرور و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج توسط مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک جنابعالی که از فرزندان و چهره‌های درخشان و از رزمندگان، جانبازان و از خانواده محترم شهدا و شخصیت‌های انقلابی و مزین به علم و اخلاق و آراسته به روحیه مردمی و عزم خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در استان و بین علما  به شمار می‌روید، در این مسئولیت‌ نیز مانند دوران دفاع مقدس حضوری موثر خواهید داشت.

این مسئولیت‌ها حاصل تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و خون‌های مقدس شهداست. تلاش و مجاهدت مضاعف در حفظ و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های به حق شهیدان والامقام رسالتی بس خطیر است که امیدواریم با تلاش‌های حضرتعالی در ایجاد روحیه ایثار، فداکاری و انقلابی‌گری و وحدت و یکپارچگی در بین مردم در این مسیر موفق و سربلند باشید.

بی‌شک حضور و نقش‌آفرینی‌های سترگ عالمان وارسته و انقلابی در استان نویدبخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی‌گری در جای‌جای آن استان شهیدپرور و ولایت‌مدار خواهد بود.

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پدرگونه آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی و حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی، دوام توفیقات حضرتعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در سایه‌سار هدایت‌های حکیمانه نایب بر حقش مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار