دیدار سردار «یوسفعلی‌­زاده» با جانشین سازمان حفظ آثار دفاع مقدس آجا

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» در دیدار با سرهنگ ستاد «حمیدرضا سهیلی» بر تعامل هر چه بیشتر سازمان حفظ آثار دفاع مقدس آجا و اداره‌­کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۸۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 18January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سرهنگ ستاد «حمیدرضا سهیلی» جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضمن دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس این استان، در خصوص زمینه­‌های همکاری مشترک تبادل‌نظر کردند.

سردار یوسفعلی‌­زاده در این دیدار اظهار داشت: تعامل اداره­‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با سازمان حفظ آثار آجا باعث تسریع در حرکت به سمت جلو، در اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صد برابری شدن تولیدات ادبی در حوزه دفاع مقدس خواهد شد.

وی افزود: با تمرکز بر مأموریت، اولویت­‌بخشی، بسیج امکانات، تخصیص توان و نگرش عمیق به مأموریت می‌­توان در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس گام­‌های مؤثری برداشت.

این مقام مسئول در پایان خواستار تقویت تعامل بین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس آجا با اداره‌­کل حفظ آثار استان شد.

سرهنگ سهیلی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و سازمان حفظ آثار آجا بهترین بستر برای معرفی دفاع مقدس هستند، ابراز داشت: معرفی و انتقال رشادت­‌های رزمندگان و ایثارگران و همچنین ازخودگذشتگی شهدا به نسل امروز، آن‌ها را نسبت به آینده امیدوارتر می­‌کند و زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم خواهد کرد.

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس آجا خاطرنشان کرد: ناشناخته‌­های دفاع مقدس باید در فضای مجازی و یا از طریق کتاب به جامعه ارائه شوند تا جوانان ایران اسلامی با الگو گرفتن از حماسه‌­آفرینان این حماسه بزرگ با انگیزه‌ای مضاعف در جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی  گام بردارند.

وی در پایان، آمادگی خود را برای تعامل بیش‌ازپیش سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس آجا و اداره‌­کل حفظ آثار استان خراسان رضوی اعلام کرد.

سرهنگ «سهیلی» در پایان این دیدار از پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار