سردار سلیمانی:

تشکیل شورای عالی صالحین با مسئولیت فرماندهی کل سپاه/ تشکیل ۲۰۰ هزار حلقه صالحین در برنامه بسیج پیش‌بینی شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کیفی کردن حلقه‌های صالحین در دستور کار است، گفت: تشکیل ۲۰۰ هزار حلقه صالحین در برنامه بسیج پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۳۸۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 18January 2020

تشکیل ۲۰۰ هزار حلقه صالحین در برنامه بسیج پیش‌بینی شده است/ تشکیل شورای عالی صالحین با مسئولیت فرماندهی کل سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در سومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد اظهار داشت: امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره بر تربیت نسل جوان انقلابی تاکید داشتند و این مسئله را در اثنای عملیات‌های مختلفی که در طول دوران دفاع مقدس رخ داد نیز گوشزد فرمودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر دغدغه امام راحل بر تربیت جوانان استفاده کرده و بر آن تاکید داشته و دارند.

سردار سلیمانی افزود: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب، تربیت ۸ تا ۱۰ میلیون جوان انقلابی مومن و متعهد، مسیر حرکت انقلاب را هموار می‌کند و هیچ کاستی در این مسیر نخواهیم داشت و به ما کمک می‌کند تا یک نظام قوی در حوزه برنامه‌ریزی در اختیار داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات شاهد هستیم که در رفتار‌های سازمانی نوساناتی ایجاد می‌شود که انعکاس آن‌ها زمینه‌ساز نامیدی و شبهه می‌شود، اما اگر زمینه تربیت انقلابی جوانان فراهم شود قطعا فتوحات بزرگی نصیب خواهد شد و غصه‌ای نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز و همگام با گام دوم انقلاب اسلامی، بسیج نیز با اقتضائات و شرایط جدیدی روبه‌رو‌ست و در نخستین گام به شدت نیازمند این هستیم که ساماندهی مناسبی در حوزه جوانان و نوجوانان صورت بگیرد تا در قبال نیاز‌های جامعه اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، پاسخ مناسبی داشته باشیم.

سردار سلیمانی افزود: باید چتر فعالیت‌های تربیتی در تمامی فعالیت‌های بسیج گسترده شود و مبنا و زیربنای تمامی فعالیت‌ها، حرکت‌های تربیتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بسیج و مبنای آن یک شبکه مردمی وسیع و گسترده در کشور و جهان است و البته که هنوز به نقطه کمال نهایی خود نرسیده و راهی طولانی را در پیش داریم و قطعا در این حوزه نیازمند این هستیم که رویکرد‌های جدیدی اتخاذ شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر فعال‌سازی پایگاه‌های بسیج به عنوان یک اولویت در مسیر فعالیت‌های تربیتی اظهار داشت: کیفی کردن حلقه‌های صالحین در دستور کار است؛ براین اساس تشکیل ۲۰۰ هزار حلقه صالحین در بسیج پیش‌بینی شده تا زمینه احیاء مجدد با اولویت دادن به پایگاه‌ها و واحد‌های دانش‌آموزی، مهیا شود.

سردار سلیمانی بیان کرد: محور بودن مساجد برای بسیج یک اولویت جدی و مورد تاکید است؛ پایگاه‌های مقاومت نقطه اولیه برای تربیت جوان مومن انقلابی است.

وی از تشکیل شورای عالی صالحین با مسئولیت فرماندهی کل سپاه خبر داد و گفت: باید از رویش‌هایی که در مساجد و دانش آموزان و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها وجود دارد به نحو صحیحی بهره گرفته شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار