امیر فولادی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حمایت ارتش از اقدام سپاه علیه آمریکا/ حضور رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه نقطه عطفی در تاریخ کشور است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس ارتش در خصوص حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» گفت: اقدام سپاه برای انتقام سخت که منجر به شکست هیمنه پوشالی دشمنان شد، مقتدرانه بود و قطعاً تشخیص و عمل سپاه پاسداران مورد تأیید و حمایت ارتش است.
کد خبر: ۳۸۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱ - 20January 2020

حضور رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه نقطه عطفی در تاریخ کشور است/ تشخیص و عمل سپاه مورد تائید و حمایت ارتش استعباس جهانتاب/ امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی به‌عنوان ولی امر و امام امت اسلامی ترسیم‌کننده نقشه راه و تعیین‌کننده راهبرد نظام اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: به تعبیری، رهبر انقلاب بسترساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) هستند و از آنجایی که ایشان به‌خوبی، دشمنان انقلاب را می‌شناسند و توطئه‌های آن‌ها را به‌درستی تشخیص می‌دهند، هدایت‌گر نسلی هستند که بتواند در آینده مقابل استکبار بایستد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس ارتش در ادامه گفت: روز جمعه هفته پیش نیز مثل همه نقاط عطف انقلاب اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد و این حضور مقتدرانه شکستی برای جهان استکبار بود.

امیر فولادی افزود: بعد از پیروزی‌های‌ به‌دست‌آمده در یکی دو هفته قبل مثل حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و انتقام سختی که توسط سپاه محقق شد، دشمنان و معاندان سعی در ایجاد ابهام و شبهه کردند تا دستاوردهای به‌دست‌آمده را با خطایی مثل سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین تحت‌الشعاع قرار دهند و آن را به یک مسئله بزرگ تبدیل کنند؛ اما خطبه‌های نماز جمعه که توسط رهبر انقلاب ایراد شد، پرده از هجمه‎های دشمنان برداشت و نیات بدخواهان نظام اسلامی را به خوبی آشکار کرد. مقام معظم رهبری در کنار این روشن‌گری، مسیری را هم که باید مردم و مسئولان طی کنند، مشخص کردند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های خود، روز شهادت سردار سلیمانی، تشییع میلیونی شهدای مقاومت و شکست هیمنه و خوی استکباری آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان انتقام سخت را از ایام‌الله قلمداد کردند؛ بر این اساس، وظیفه ما این است که اجازه ندهیم این ایام‌الله فراموش شود و آن را در ذهن مردم در همه حال زنده نگه داریم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس ارتش تأکید کرد: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه همان‌قدر که برای مردم ایران امیدوارکننده بود برای دشمنان ایران ناامیدکننده بود.

امیر فولادی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هرچند با ابزار رسانه‌ای خود ادعای دوستی با مردم ایران را دارند، اما واضح و ثابت‌شده است که این سخنانشان دروغی بیش نیست و آن‌ها همیشه در تلاش برای ضربه زدن به ما هستند؛ درواقع دست دشمنان ما همان دست چدنی است که با دستکش مخملی پوشانده شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از انتقام سخت و سقوط هواپیمای اوکراینی اتهاماتی توسط معاندان خارجی و داخلی متوجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در این وضعیت چیست؟ گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ارتش هیچ‌گاه دست خود را از دست سپاه جدا نکرده است و هیچ زمانی هم چنین کاری نخواهد کرد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس ارتش ادامه داد: ارتش و سپاه مکمل همدیگر و دو بازوی قدرتمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و هیچ تفاوت مبنایی میان ارتش و سپاه وجود ندارد. راه ارتش همان راه سپاه و راه سپاه همان راه ارتش است. چون فرمانده، راه و هدف یکی است.

امیر فولادی تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران هر آن‌چه را که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تشخیص دهد و عمل کند، تأیید و حمایت خواهد کرد و عکس این قضیه هم صادق است؛ یعنی تشخیص و عمل ارتش مورد تأیید و حمایت سپاه است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها