شهید «عباسعلی الیاسی گلباغی»:

راه شهدا را ادامه دهید تا من خشنود باشم

شهید «عباسعلی الیاسی گلباغی» در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: اگر می‌خواهید من خشنود باشم راه شهدا را ادامه دهید و دیگران را هم به پیمودن این راه تشویق کنید.
کد خبر: ۳۸۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 21January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «عباسعلی الیاسی گلباغی» در سال 1343 در روستای گلباغی از توابع شهرستان دلفان به دنیا آمد و تا دوم ابتدایی تحصیلاتش را در همان روستا سپری کرد. در 18 خرداد سال 71 در آلواتان بر اثر اصابت ترکش به شکم توسط ضد انقلاب به شهادت رسید و در بهشت ‌زهرای شهرستان دلفان به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیتنامه شهید «عباسعلی الیاسی گلباغی»:

اینجانب عباسعلی الیاسی از شروع جنگ تحمیلی بنا به فرمایشات حضرت امام بر خود لازم دانسته که در راه خدا برای دفاع از اسلام و قرآن و انقلاب در جنگ تحمیلی شرکت نمایم و آخرین سخن خود را که شاید دیگر نتوانم گفت برای شما بگویم.

قبل از هر چیزی سلام و دورود خدا را نثار شما می‌کنم که این چنین فرزندان دلیر و حماسه آفرین خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کنید و در درود بر شما مادران که این چنین فرزندانی را در دامن خود پرورش داده‌اید تا عاشورا را تکرار نمایند.

و اما شما ای پدر و مادرم و خواهران و برادرانم. می‌دانم شما آن قدر شجاع و دلیر و باامین هستید که هرگز برای امانتی که خدا به شما داده و اکنون از شما گرفته و آن هم در جایی بس با شکوه، در جبهه‌های حق علیه باطل هرگز گریه نخواهید کرد. مبادا اشکی از چشمان مادرم بریزد.

اگر می‌خواهید من خشنود باشم راه شهدا را ادامه دهید و دیگران را هم به پیمودن این راه تشویق نمایید تا حماسه‌های تاریخ توسط پاسداران اسلام هرچه بیشتر و با شکوه تر شود و این رابدانید آن کسانی که در راه باطل قدم می گذارند و در پی خیانت به اسلام و انقلاب اسلامی می‌باشند به زودی زود نابود خواهند شد. این شمایید که باید در نابودی آنان کمک نمایید تا هر‌‌ چه زودتر اسلام پیروز شود.

آخرین سخن این است که من خود را جزء شهدا نمی‌دانم ولیکن چون شهیدان خدا را دوست دارم مرا در کنار دیگر شهیدان گلگون کفن دفع نمایید و امید است که خداوند این امانت را از شما پدر و مادرم بپذیرد و مورد تاییدش قرار دهد.

درود بر خمینی، سلام بر شهیدان و درود بر شما ملت فداکار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار