جعفری دولت‌آبادی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهادت سردار سلیمانی گام دوم انقلاب را بیمه کرد/ دشمنان درکی از مردم ما و شهادت ندارند

مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی در چله دوم انقلاب اسلامی این مسیر را بیمه کرد، گفت: انقلاب اسلامی نیازمند یک عاشورای دیگر بود تا برخی‌ از خواب غفلت بیدار شوند.
کد خبر: ۳۸۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۱ - 20January 2020

شهادت سردار سلیمانی مسیر چله دوم انقلاب را بیمه کرد/ دشمنان درکی از مردم و شهادت ندارد«عباس جعفری دولت‌آبادی» مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌‎پرس، درباره اینکه برخی‌ از دشمنان، حضور ملت ایران در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» را امری دولتی دانستند، اظهار داشت: ائمه اطهار (ع) فرموده‌اند که دشمنان ما از احمق‌ها هستند؛ لذا دشمنان درک درستی از مردم ما، شهادت و ارزش‌های دینی ندارند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند که «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود» و اگر دشمنان می‌دانستند که با ترور سردار سلیمانی چنین جمعیتی در تشییع پیکر ایشان حضور پیدا خواهند کرد، هرگز دست به این کار نمی‌زدند. آن‌ها تصورشان از ملت ایران اشتباه است و مادی‌گرایانه فکر می‌کنند.

مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آن شهید در چله دوم انقلاب اسلامی این مسیر را بیمه کرد، گفت: انقلاب اسلامی نیازمند یک عاشورای دیگر بود تا برخی‌ها از خواب غفلت بیدار شوند و صف‌ها مشخص شود و شهادت سردار سلیمانی این موضوع را نشان داد.

حعفری دولت‌آبادی افزود: خداوند با شهادت سردار سلیمانی جواب تمامی مجاهدت‌های او را داد و زحمات سردار سلیمانی نمایان شد.

مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات با بیان اینکه دشمن بر این باور بود که با ترور سردار سلیمانی ترس و رعبی در دل انقلابیون ایجاد خواهد کرد، گفت: دشمن همچون گذشته اشتباه کرد و مردم ایران هم نشان دادند که به دنبال انتقام سخت هستند و هیچ‌گاه در مقابل دشمن عقب‌نشینی نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها