سردار نوعی‌اقدم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«حاج قاسم» خود را سرباز ولایت می‌نامید/ آمریکا از روی عجز فرمانده جبهه مقاومت را ترور کرد

رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: سپهد «قاسم سلیمانی» خود را سرباز رهبر انقلاب خطاب می‌کرد و روحیه‌ای خدایی و عاشورایی داشت.
کد خبر: ۳۸۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 20January 2020

سردار «رحیم نوعی اقدم» از فرماندهان جبهه مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به ترور سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» توسط آمریکای خبیث، اظهار داشت: ترامپ با دستور ترور فرمانده نیروی قدس سپاه قوانین بین‌المللی را نقض کرد و عموم ملت‌ها از جنایت آمریکا آگاه‌اند، اما عملاً قوانین بین‌الملل و حقوق بشر ابزاری برای اعمال فشار بر سایر ممالک هستند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از روی عجز دست به ترور سپهبد سلیمانی زد، تصریح کرد: جبهه مقاومت با فرماندهی سردار پر ابهت ایران تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی و هزینه‌های میلیاردی‌شان در عراق و سوریه را بر باد داد، برای همین از حاج قاسم هراس داشتند و از عصبانیت‌شان ایشان را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

فرمانده جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه سپهبد «قاسم سلیمانی» خود را سرباز رهبر انقلاب خطاب می‌کرد و روحیه‌ای خدایی و عاشورایی داشت، یادآور شد: شهید سلیمانی اهل روضه بود و به همان اندازه که در برابر دشمنان غضب داشت، میان مردم و در جمع نیروها با عطوفت رفتار می‌کرد و ذاتاً شخصیت رئوف و مهربانی داشت.

وی با بیان اینکه 75 درصد سوریه و 45 درصد عراق زیر چکمه داعش بود، توضیح داد: با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، بینی آن تروریست‌های وابسته به غرب نیز به خاک مالیده شد؛ ادبیات حاج قاسم در مقاومت، همان ادبیات نهضت عاشورا بود که در همین مسیر نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار