معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران:

امنیت كشور مدیون خون پاک شهداست

سرهنگ «سیدمحمد قربان‌نژاد» گفت: امنیت موجود در كشور مدیون خون پاک شهداست و با وجود فرهنگ شهادت در جامعه، خدشه‌ای به آرمان‌های اسلام وارد نخواهد شد.
کد خبر: ۳۸۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 20January 2020

امنیت كشور مدیون خون پاک شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیدمحمد قربان‌نژاد» معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران، امروز (دوشنبه) در دیدار با خانواده شهید «امیرمختار جعفری» در ساری، با تجلیل از مقام شامخ شهدا، آن‌ها را مایه عزت و سربلندی کشور دانست و اظهار داشت: شهدا از جان شیرین خود خود گذشتند تا انقلاب و نظام اسلامی پابرجا بماند.

قربان‌نژاد با بیان اینکه خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی نظام هستند، تصریح کرد: پیشرفت و اقتدار نظام و انقلاب، از برکت خون پاک شهیدان و صبر و همراهی خانواده معظم این عزیزان است.

وی تصریح کرد: امنیت موجود در كشور مدیون خون پاک شهداست و با وجود فرهنگ شهادت در جامعه، خدشه‌ای به آرمان‌های اسلام وارد نخواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا بهترین سرمایه برای نظام اسلامی ما هستند، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم تا قدردان ایثارگری‌های شهدای گران‌قدر و صبوری خانواده‌های این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار