سرلشکر صفوی:

تحریم غذا و دارو آخرین حربه دشمن است/ خون شهید «سلیمانی» راه قدس را باز خواهد کرد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این‌که تحریم غذا و دارو آخرین حربه دشمن است، گفت: آن‌ها که در میدان سیاست و تحریم صنایع در مقابل تدابیر رهبری، ایستادگی دولتمردان و اتحاد ملت شکست خوردند، در تحریم غذا و دارو تلاش می‌کنند که به کشور ما فشار بیاورند.
کد خبر: ۳۸۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ - 20January 2020

تحریم غذا و دارو آخرین حربه دشمن است/ خون شهید «قاسم سلیمانی» راه قدس را باز خواهد کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای داروساز کشور، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سران شرک و کفر منطقه‌ای و جهانی از فلسفه جهاد و شهادت بی‌خبرند. آن‌ها دیدگاه مادی نسبت به دنیا دارند و مرگ را آخر کار و پایان یافتن دنیا می‌دانند و به جهان غیب و شهود و زندگی پس از مرگ اعتقادی ندارند؛ بنابراین نمی‌توانند بفهمند که پایان زندگی مرگ نیست.

وی افزود: آن‌ها از اسلام و اهمیت ولایت فقیه شناختی ندارند و از قدرت نفوذ و شهادت در قلوب مسلمین بی‌خبرند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: آن‌ها از بازتاب خون شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی‌خبرند و نمی‌دانند که مکتب مقاومت با خون این شهیدان پربارتر خواهد شد، به‌طوری که در تمام بلاد اسلامی از عراق، سوریه و یمن بر اثر این شهادت مظلومانه، خشم و نفرت مردم نسبت به آن‌ها برانگیخته شده و همین موضوع باعث ریشه‌کن شدن ظلم می‌شود.

سرلشکر صفوی گفت: آن‌ها نمی‌فهمند که خون شهیدان مدافع حرم، راه کربلا را باز کرد و خون شهید سلیمانی، راه قدس را باز خواهد کرد.

وی تأکید کرد: خون شهدا قلب مردم ایران و عراق را پیوند داد و همان‌طور که مشاهده می‌کنیم، شاهد حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین هستیم. شهیدان چیزی را دیدند که ما ندیدیم شهیدان از خود گذشتند تا به خدا برسند و جاودانه شوند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مطمئناً فرهنگ جهاد و مقاومت، رمز استقلال ملت‌های اسلامی است و خون شهیدان دمار از اشغالگران فلسطین، یمن و سوریه درمی‌آورد و به برکت خون شهدا، سرزمین‌های اسلامی از دست صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد.

سردار صفوی تصریح کرد: تحریم غذا و دارو آخرین حربه دشمن است. آن‌ها که در میدان سیاست و تحریم صنایع در مقابل تدابیر رهبری، ایستادگی دولتمردان و اتحاد ملت شکست خوردند، در تحریم غذا و دارو تلاش می‌کنند که به کشور ما فشار بیاورند و از ارائه پانسمان‌های بیماران پروانه‌ای و دارو‌های خاص به کشور ما خودداری می‌کنند.

وی افزود: این بیماران جزئی از مردم کشور ما هستند و این نوع عمل، تروریسم انسانی و جنایت علیه بشریت است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: به برکت خون شهید قاسم سلیمانی، پیروزی‌های بیشتری نصیب مردم خواهد شد. مردم نباید فریب دشمن را بخورند و فکر کنند که آمریکا طرفدار ملت ایران است و باید این را بدانیم که آمریکا دشمن ملت ماست و پیروزی از آنِ حق‌طلبان خواهد بود. همان‌طور که می‌بینیم افول قدرت‌هایی مثل آمریکا و ظهور ملت‌های استقلال‌طلب مانند سوریه، افغانستان و ایران آغاز شده است.

صفوی گفت: همان‌طور که افغانستانی‌ها توانستند ارتش سرخ را از کشورشان بیرون کنند، آمریکایی‌ها را هم از کشورشان بیرون می‌اندازند.

وی افزود: همان‌طور که عراقی‌ها توانستند انگلیسی‌ها را از کشورشان بیرون بیاندازند با ۱۰۰ هزار نیروی حشد الشعبی و مجلسی مقاوم و ملتی مقتدر و دولتی که در آینده تشکیل خواهد شد، آمریکایی‌ها را نیز از کشور خود اخراج خواهند کرد و روزگاری خواهیم دید که آمریکایی‌ها سوریه و غرب آسیا را ترک می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خطاب به جامعه داروسازان، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار فارغ‌التحصیل داروسازی داریم که باید با تلاش‌های‌شان آخرین حربه و جنگ دشمن را شکست دهند و در این صحنه از داروسازان شهید الگو بگیرند و دفاع جانانه کنند تا این جهاد به جهادی در حوزه تولید دارو تبدیل شود.

سرلشکر صفوی گفت: ما باید برنامه‌ریزی کنیم تا ۳.۵ میلیارد دلار واردات دارویی ما به‌طور سالانه یک میلیارد دلار کاهش یابد و به ازای آن، صادرات انجام دهیم؛ همچنین استفاده از ظرفیت ۶۰۰ میلیون نفری کشور‌های همسایه می‌تواند در این زمینه کمک زیادی به ارتقای صنعت داروسازی ما کند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار