سردار اشتری عنوان کرد؛

تلاش باندهای مافیایی سازمان‌یافته برای ضربه زدن به اقتصاد کشور/ برخورد هوشمندانه پلیس با اخلالگران اقتصادی

فرمانده ناجا با تأکید بر مقابله پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز گفت: ما مستنداتی داریم که نشان می‌دهد عده‌ای در این حوزه ساماندهی شده عمل می‌کنند و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط بتوانیم جلوی سرچشمه‌های قاچاق را سد کنیم.
کد خبر: ۳۸۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 21January 2020

تلاش باندهای مافیایی سازمان‌یافته برای ضربه زدن به اقتصاد کشور/ برخورد هوشمندانه پلیس با اخلالگران اقتصادیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتصاد ایران است، اظهار داشت: دشمن ما را وارد یک جنگ اقتصادی کرده و به دنبال فلج کردن اقتصاد کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه پلیس در راستای برقراری امنیت، فعالیت‌های زیادی انجام داده است، گفت: پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز و کسانی که به صورت ساماندهی شده به دنبال واردات کالای قاچاق هستند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: کسانی که در عرصه تولید و چرخه اقتصاد فعالیت دارند، ایثار می‌کنند و مجاهدان عرصه اقتصادی هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی به صورت تخصصی از سال گذشته راه‌اندازی شده است، افزود: پلیس با شبکه‌های مافیا، بانک‌ها و کسانی که به دنبال اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند، هوشمندانه برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه برخورد با قاچاق و واردات بی‌ رویه کالا‌ها نیز تاکنون توفیقاتی را به دست آورده است.

فرمانده ناجا اضافه کرد: ما مستنداتی داریم که نشان می‌دهد عده‌ای در این حوزه ساماندهی شده عمل می‌کنند و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط بتوانیم جلوی سرچشمه‌های قاچاق را سد کنیم؛ البته در این حوزه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است که اگر این اقدامات انجام نمی‌شد، مشکلات چندبرابر می‌شد.

سردار اشتری در ادامه خطاب به تولیدکنندگان و کارآفرینان گفت: ما امروز تلاش می‌کنیم تا شما عزیزان با آرامش کامل به فعالیت‌هایتان ادامه دهید و این نشست در راستای ایجاد یک کار هماهنگ، منسجم، جهادی و جهشی در حمایت از شما کارآفرینان و تهدیدکنندگان عزیز برگزار شده است.

وی تأکید کرد: همه ما به دنبال این هستیم تا با چاره‌اندیشی و کمک به یکدیگر، مشکلات اقتصادی مردم را کاهش دهیم و از فشار اقتصادی بر روی آنان بکاهیم.

فرمانده ناجا عنوان کرد: ما با راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی به دنبال رویکرد ایجابی برای کاهش و برطرف کردن مفاسد در حوزه اقتصاد هستیم و با ظرفیت‌هایی که از نخبگان و فرهیختگان جوان کشور سراغ داریم، معتقدیم که مشکلات اقتصادی، قابل حل و فصل است.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه بهبود وضعیت اقتصادی مردم گفت: پلیس وظیفه خود را در مقابله با باند‌های فساد و مافیایی انجام می‌دهد و نمی‌گذارد که این افراد به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها