معاون فرماندار شهرستان خواف:

همه جریانات سیاسی در برابر تهدیدات نظام سلطه ید واحد هستند

حسین اسدی گفت: تشییع میلیونی سپهبد «قاسم سلیمانی» حامل این پیام به نظام سلطه بود که هرچند در کشور احزاب و جریانات مختلف سیاسی فعالیت دارند، اما در برابر تهدیدات ید واحد هستند و امنیت خط قرمز آن‌ها است.
کد خبر: ۳۸۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ - 21January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «خواف» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی و به ریاست «حسین اسدی» معاون فرماندار این شهرستان در فرمانداری خواف برگزار شد.

معاون فرماندار خواف در این نشست اظهار داشت: استکبار جهانی با حمایت از صدام به دنبال آن بود تا با تحمیل جنگ به ایران، انقلاب اسلامی را ساقط کند، اما حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر و درایت، جنگ را مدیریت کردند.

وی تصریح کرد: اقشار مختلف مردم در کنار نیروهای مسلح با حضور در این دفاع و خلق حماسه‌­های بی­‌نظیر، نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا شود.

این مسئول تأکید کرد: امروز رسالت ما در حفظ و نشر ارزش‌های این حماسه پر افتخار بسیار خطیر است که با حفظ وحدت و انسجام این مهم محقق خواهد شد.

اسدی در پایان به شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: تشییع میلیونی سپهبد قاسم سلیمانی، حامل این پیام به نظام سلطه بود که هرچند در کشور احزاب و جریانات مختلف سیاسی فعالیت دارند، اما در برابر تهدیدات نظام سلطه ید واحد هستند و امنیت خط قرمز آن‌ها است.

تداوم خط مقاومت در گرو تأسی به شهداست

سردار یوسفعلی­‌زاده نیز در این نشست با اشاره به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی ابراز داشت: عمل مخلصانه و باتدبیر و به هنگام و همچنین دشمن­‌ستیزی از ویژگی­‌های برجسته شهید سلیمانی بود که باعث ماندگاری این فرمانده جبهه مقاومت شد.

وی افزود: شهید سلیمانی با تأسی به شهدا، خط مقاومت را امتداد داد و ما نیز با سرلوحه قرار دادن اخلاص و حرکت در مسیر حفظ آثار و نشر ارزش­‌هایی که شهدا جان خود را برای آن فدا کردند، به دنبال استمرار این خط نورانی هستیم.

این مسئول در ادامه از یادمان شهدای گمنام به‌عنوان زیارتگاه یاد کرد و بیان داشت: حضور شهدای گمنام در جای‌جای استان خراسان رضوی معنویت خاص خود را به همراه دارد، اما هر چه به ساخت یادمان شهدای گمنام و برگزاری برنامه­‌های فرهنگی در شأن شهدا توجه ویژه داشته باشیم این اماکن مقدس رونق بیشتری خواهند داشت.

یوسفعلی­‌زاده در پایان تشکیل هیات امنای شهدای گمنام شهرهای «خواف»، «سلامی» و «قاسم‌­آباد» را با حمایت مسئولین محلی و با استفاده از ظرفیت­‌های مردمی و پیشکسوتان دفاع مقدس، جهت تسریع در تکمیل و ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان خواف مورد تأکید قرار داد.

در ابتدای این نشست «محمدرضا یاقوتی‌­نژاد» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «خواف» گزارشی از فعالیت­‌های این دفتر ارائه کرد و در ادامه برخی از اعضا مطالبی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس این شهرستان بیان کردند.

به گزارش دفاع‌­پرس، برگزاری مستمر نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان خواف برای بسترسازی در جهت اتخاذ تصمیمات لازم و عملیاتی شدن آن، تقسیم‌کار برای اجرای بهتر مأموریت‌­ها، تسریع در تکمیل یادمان شهدای گمنام شهر خواف و احداث یادمان شهدای گمنام شهرهای سلامی و قاسم­‌آباد از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار