عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

یکی ‎از معابر خرم ‎آباد به ‌نام شهید «رضا رستمی‌‌مقدم» نام‌گذاری شد

«اردشیر دریکوند» گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام‌گذاری معابر به نام شهدا از جمله شهید «رستمی‌‌مقدم» باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۸۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 21January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «اردشیر دریکوند»، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در دیدار با خانواده شهید «رضا رستمی‌مقدم»، از شهدای مدافع حرم لرستان که با حضور چند تن از مدیران استان در منزل این شهید مدافع حرم برگزار شد، با اشاره به این‌که دیدار با خانواده شهدا حداقل کار ممکن است، اظهار داشت: در خصوص خانواده شهدا هر کدام مسئولیتی داریم که باید به آن توجه کنیم دیدار با خانواده شهدا تقویت روحیه و آرام گرفتن دل‌ها را به‌دنبال دارد.

وی با بیان این‌که شهید رستمی از شهدای شاخص استان لرستان و شهر خر‌م‌آباد است، افزود: قبر این شهید بزرگوار در یکی‌ از آرامستان‌های محروم شهر قرار دارد که از بسیاری خدمات محروم است.

عضو شورای شهر خرم‌آباد با تأکید بر لزوم ساماندهی گلزار شهدای سراب یاس خرم‎آباد، ادامه داد: به برکت وجود این شهید برخی از مشکلات آرامستان سراب یاس برطرف شد اما برخی از وعده‌های مسئولان از جمله استانداری تاکنون محقق نشده است که انتظار داریم بنیاد شهید، شهرداری و شورای شهر کمک کنند تا ساماندهی گلزار شهدای سراب‌یاس انجام شود.

وی با بیان این‌که یکی‌ از اقداماتی که باید مورد توجه قرار بگیرد نام‌گذاری معابر به نام شهداست، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام‌گذاری معابر به نام شهدا ازجمله شهید رستمی‌مقدم مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها