ما قوی هستیم- ۶۱/

شهر مقاوم آبادان باید محور اصلی بازدید کاروان‌ها و زائران راهیان نور باشد

سردار عباس یوسفی گفت: شهر مقاوم آبادان به دلیل داشتن بکرترین آثار جنگ، باید محور اصلی بازدیدکنندگان و زائران راهیان نور باشد.
کد خبر: ۳۸۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ - 21January 2020

شهر مقاوم آبادان باید محور اصلی بازدید کاروان ها و زائران راهیان نور باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز (سه‌شنبه) ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کرد.

وی پس از بازدید و سرکشی از بکرترین موزه دفاع مقدس کشور اظهار داشت: آبادان باید محور اصلی بازدیدکنندگان و زائران راهیان نور باشد.

سردار یوسفی پس از بررسی‌های لازم جهت آماده‌سازی این مرکز برای افتتاح در دهه فجر امسال توسط رئیس جمهور افزود: مطالبه همه رزمندگان، خانواده‌های معظم شهداء و اقشار مختلف مردم خوزستان و آبادان از ما این است که در این نقطه مرزی که بوی جهاد و ایثار و مقاومت و شهادت می‌دهد، بتوانیم بکرترین آثار و فضاهای باقیمانده از زمان جنگ را به معرض دید عموم مردم و جوانان کشور و حتی گردشگران خارجی قرار دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه بازدید خود و در دیداری صمیمانه با فرماندار ویژه آبادان آخرین شرایط و موارد لازم برای مهیا کردن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان را بررسی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار