عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

مردم عراق و لبنان با بصیرت، فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند

نماینده مردم فلاورجان گفت: مردم عراق چه سنی و چه شیعه و نیز مردم لبنان با هر گرایشی، باید از بصیرت خود استفاده کنند تا سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شوند.
کد خبر: ۳۸۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ - 23January 2020

مردم عراق و لبنان با بصیرت، فتنه‌های دشمنان را خنثی کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید ناصر موسوی لارگانی» در گفت‌وگویی، به تحولات این روز‌های عراق در پی دخالت بیگانگان اشاره کرد و اظهار داشت: بخش اعظمی از تحولات عراق که در ماه‌های گذشته و تا به امروز همگان شاهد آن بوده‌اند به نفوذ کشور‌های خارجی به ویژه آل سعود، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی مربوط می‌شود.

وی در ادامه افزود: شاید بخش اندکی از اعتراضات ماه‌های اخیر در عراق به مشکلات داخلی این کشور اعم از وضعیت نابسامان اشتغال، معیشت، فساد اداری و ... مربوط می‌شود؛ اما بیشتر تحولات در عراق به جریان نفوذ و فعالیت نفوذی‌ها در این کشور باز می‌گردد.

نماینده مردم فلاورجان تاکید کرد: جریانات خارجی و بیگانه نگران این هستند که مبادا عراق شبیه به ایران شود و از ترس اینکه عراقی‌ها در مقابل زیاده‌خواهی‌های آن‌ها بایستند به دنبال ایجاد آشوب و ناآرامی در این کشور هستند.

خشونت طلبان، پرورش یافته صهیونیست‌ها هستند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: افرادی که با ایجاد خشونت در عراق به مال و ناموس مردم هم رحم نمی‌کنند؛ قطعا پرورش یافته صهیونیست‌ها هستند و اعمال آن‌ها بیشتر شبیه به جنایات داعشی‌ها بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: جریانات خارجی به دنبال این هستند که معترضان عراقی دست به حرکات خشونت آمیز بزنند تا رعب و وحشت را در میان مردم بگسترانند و به آن‌ها بفهمانند که هرکسی در مقابل ما ایستادگی کند، اینگونه برخورد‌ها در انتظار آن‌ها خواهد بود.

موسوی لارگانی در پایان تصریح کرد: مردم عراق چه سنی و چه شیعه که هیچ فرقی هم نمی‌کند، بایستی از بصیرت اسلامی خود استفاده کنند تا سبب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان خود شوند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار