دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با خانواده شهید «آقایی»

سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، با خانواده شهید «آقایی» در ارومیه دیدار کرد.
کد خبر: ۳۸۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ - 22January 2020

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با خانواده شهید آقایی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با حضور در منزل شهید «غلامرضا آقایی» در ارومیه با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است شهید «غلامرضا آقایی» به سال ۱۳۴۸ در تهران دیده به جهان گشود، وی در یک خانواده مومن و متقی تربیت یافت، تحصیلات ابتدایی خود را در تهران گذراند و تحصیلات راهنمایی را در مدرسه راهنمایی اسلامی ارومیه سپری کرد و سپس در دبیرستان شهید مصطفی خمینی ثبت نام کرد، وی سال اول دبیرستان را می‌گذراند که مقارن با پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن جنگ تحمیلی عراق علیه ایران آغاز شد.

این شهید بزرگوار با توجه به تربیت صحیح خانواده متدینش همراه پدر و مادرش همیشه در مساجد حضور پیدا کرده و خود را برای استقرار و استحکام پایه‌های نظام مقدس اسلامی آماده می‌کرد.

شهید آقایی در نهایت، دست از کلاس و درس شسته و برعلیه زورگویان استکبار جهانی به پا خواست و در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسم‌نویسی کرد و با اجازه گرفتن از خانواده محترمش جهت آموزش فنون نظامی به شهرستان خوی رفت.

وی در سال ۱۳۶۵ نیز به ندای امام لبیک گفت و همراه لشکر همیشه پیروز و خط‌شکن عاشورا به جبهه اعزام شد و در عملیات بزرگ کربلای ۵ لباس رزم غواصان را بر تن کرده و در تاریخ ۱۳۶۵/۱۲/۵ در کنار دریاچه ماهی به دست دشمن کافر بعثی شربت شهادت را نوشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار