استاندار خراسان جنوبی در دیدار با جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور خبر داد؛

اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یادمان شهدای گمنام خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی در دیدار با جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یادمان شهدای گمنام خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ - 23January 2020

اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یادمان شهدای گمنام خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار با امیر «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم در راستای افتخار آفرینی‌های شهدا و ادامه راه آنان و دستاوردهای دفاع مقدس گام برداریم، چرا که هرچه داریم از برکت خون شهدا و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ساخت یادمان های شهدای گمنام استان اختصاص یافته است، افزود: تا سال آینده با اولویت، ساخت این پروژه ها به پایان خواهد رسید.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موزه استکبارستیزی صحرای طبس تصریح کرد: در شورای هماهنگی حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید شد که این موزه باید بین المللی دیده شود و بر همین اساس برنامه های خوبی برای ساخت و ساماندهی این موزه در دستور کار قرار گرفت که تبدیل شدن آن به منطقه ویژه گردشگری از جمله این برنامه ها است.

معتمدیان از برنامه ریزی و پیگیری برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس بیرجند در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به همین منظور جلسه اختصاصی و فنی برگزار و برای بهره‌برداری از فاز اول این مرکز تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس همزمان با دهه فجر

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور هم در این دیدار از افتتاح ۹ موزه دفاع مقدس استان ها در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: تلاش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ساخت موزه دفاع مقدس استان ها است و در خراسان جنوبی دوازده هکتار زمین در موقعیت خوب برای ساخت موزه اختصاص یافته است و احداث این موزه همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی را می طلبد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد فهمیده قاسم زاده» ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های مختلف پژوهشی، هنری، ادبی و اسنادی در ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام شده و یا در حال انجام است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب برای ساخت موزه دفاع مقدس، این برنامه ها و پروژه ها در مکان موزه جمع‌آوری و برای بهره برداری در دسترس عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار