در دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با رییس دانشگاه قم تاکید کرد؛

ضرورت تامین استاد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس

ضرورت تامین استاد مورد نیاز برای درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و رییس دانشگاه قم مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۳۸۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ - 24January 2020

ضرورت تامین استاد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در دانشگاه قم، با حجت الاسلام والمسلمین دکتر «عسکر دیرباز» رییس این دانشگاه دیدار کرد.

حجت الاسلام لقمانپور در این دیدار، با معرفی ساختار کلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار استان‌ها، به اهمیت موضوع ارائه درس دو واحدی آشنایی با علوم و معارف اسلامی ویژه آشنایی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با بستر‌های علمی فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز نیز با اشاره به اقدامات مرتبط صورت گرفته در دانشگاه قم به عنوان عضوی از شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، بر ضرورت آشنایی بیش از پیش آحاد جامعه به خصوص جوانان با آموزه‌های فرهنگ جهاد و مقاومت تاکید کرد.

فعالیت کتابخانه تخصصی دفاع مقدس دانشگاه قم، بحث و گفتمان فرهنگ حماسه و جهاد در فضای دانشجویی، ایجاد گرایش ادبیات پایداری و مقاومت و فرهنگ سازی استفاده از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

همچنین با توجه به کمبود استاد متخصص و مرتبط در زمینه تدریس درس دو واحدی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، مقرر شد کمیته‌ای با عنوان آموزش و استاد تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها