امام جمعه کنگان:

ملتی که شهادت دارد هرگز از مرگ ترس و ابایی ندارد

حجت‌الاسلام «یوسف قاسمی» گفت: این جنایتکاران با وقاحت هر چه تمام فرمانده جدید سپاه قدس را تهدید به ترور می‌کنند اما بدانند ملتی که شهادت دارد هرگز از مرگ ترس و ابایی ندارد.
کد خبر: ۳۸۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 24January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف قاسمی» امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اظهار داشت: جمهوری اسلامی باید در تمام عرصه‌ها قوی شود، ملت ایران باید قوی‌تر و مقتدرتر از همیشه باشد.

وی گفت: خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های  مختلف دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت و یک حرکت راهبردی برای خنثی کردن توطئه دشمن در کمرنگ کردن دو ایام الله یعنی تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و کوبیدن پایگاه نظامی آمریکا در عراق بود.

قاسمی خاطرنشان کرد: خطبه تاریخی رهبر معظم انقلاب در این شرایط حساس بزرگترین تحلیل گران دنیا و جهان عرب را وادار به تحسین کرد.

وی با اشاره به سابقه سیاه جنتلمن‌های تروریست افزود: این جنایتکاران با وقاحت هر چه تمام فرمانده جدید سپاه قدس را تهدید به ترور می‌کنند اما بدانند ملتی که شهادت دارد هرگز از مرگ ترس و ابایی ندارد.

قاسمی گفت: موج بیداری اسلامی و پیروزی محور مقاومت با قدرت در حال ادامه است و پیروزی و نصرت از آن اسلام و مسلمانان است.

وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و لزوم برگزاری مراسم باشکوه عنوان کرد: ایام فاطمیه فرصتی برای معرفی و تبیین فضائل شخصیتی بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) برای عموم مردم بویژه نسل جوان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار