امام جمعه پلدختر:

دشمن از حضور ملت ایران در صحنه انتخابات هراس دارد

حجت‌الاسلام سید «محسن موسوی» گفت: دشمن از حضور ملت ایران در صحنه انتخابات هراس دارد و حضور حداکثری ملت بصیر و خداجو تو دهنی به دشمنان و همان انتقام سخت است.
کد خبر: ۳۸۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ - 24January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از پلدختر، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: یک سری از مردم سیل زده پلدختر که منازل مسکونی آنها در جریان سیل به طور کامل تخریب شده، تسهیلات دریافتی آنها کفاف تکمیل منازل را نمی‌دهد و در این رابطه حضوری و در تماس‌های تلفنی با دفترنهاد امامت جمعه پلدختر، پیگیر رفع مشکل خود شدند.

وی افزود: در سفر رئیس برنامه و بودجه کشور به پلدختر مقرر شد که تسهیلاتی برای تکمیل منازل مسکونی سیل زدگان پلدختر معمولان و روستاهای تابعه سیل زده در نظر گرفته شود که محقق نشده و این زیبنده و در خور شأن مردم هویزه ثانی نیست.

امام جمعه پلدخترگفت: برخی از این سیل زدگان اکنون احداث منازل خود را تا سقف رساندند، اما برای تکمیل آن چیزی در بساط ندارند و در مواردی خانواده‌های چند نفره در یک اتاق زندگی می‌کنند.

وی افزود: در این رابطه نامه‌ای به استاندار لرستان ارسال شده که امید است در جواب برای رفع مشکل مردم سیل زده پلدختر اقدام عاجلی صورت گیرد.

امام جمعه پلدختر به رزمندگان بدون مرز سپاه قدس اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران از سپاه قدس به عنوان رزمندگان بدون مرز تعبیر کردند که این امر باعث تقویت سپاه قدس است که مرزهای جغرافیایی رادر نوردیده است.

وی با بیان اینکه سپاه ابهت آمریکا را در هم شکست، افزود: سپاه قدس حافظ ارزش‌های اسلامی در سوریه، لبنان، عراق، یمن و غیره است و امروز خاری در چشم دشمنان و یادگار سردار شهید سلیمانی است.

موسوی با بیان اینکه خون شهید سردار رشید اسلام سپهبدحاج قاسم سلیمانی، ریشه ظلم و فساد آمریکای جنایتکار را از منطقه خواهد کند، یادآورشد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه، ترامپ رئیس جمهور آمریکا را دلقکی خواندند که تنها به حمایت ملت ایران تظاهر و از پشت به آنها خنجر می‌زندو این تعبیر اوج ذلت، حقارت و بی‌اعتباری ترامپ در چشم دنیا را  می‌رساند.

امام جمعه پلدختر به تظاهرات ضد آمریکایی صبح امروز مردم عراق اشاره کرد و یادآورشد: میلیون‌ها نفر از مردم عراق به فتوای مراجع دست به تظاهرات ضد آمریکایی زدند و خواستار خروج نیروهای آمریکا در این کشور شدند که همه رسانه‌ها این حضور چشمگیر را بازتاب می‌دهند و این همان نشان از اتحاد و همدلی مردم این کشور دارد و همان انتقام سخت بعد از شهادت شهید سردار سلیمانی است.

وی افزود: آمریکایی‌ها در مقابل خواسته مردم عراق، چاره‌ای جز خروج از منطقه را ندارند که نیروهای نظامی و سیاسی عراق نیز برای تحقق این امر به دولت فشار می‌آورند.

امام جمعه پلدخترگفت: خون سردار شهید و هزاران شهید دیگر امروز باعث بیداری اسلامی و انقلابی را در دنیا به ویژه در عراق به وجود آورده که به ثمر خواهد نشست.

وی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نگاهی ارزشی و انقلابی و در راستای تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی، حضور پرشور و حداکثری ملت ایران را می‌طلبد.

موسوی یادآورشد: دشمن از حضور ملت ایران در صحنه هراس دارد و تلاش می‌کند حضور در انتخابات را کمرنگ کند که حضور حداکثری ملت بصیر و خداجو تو دهنی به دشمنان و همان انتقام سخت است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها