امام جمعه بروجرد:

انقلاب ما انقلاب فرد نیست ما به شهادت افتخارمی کنیم

حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: انقلاب ما انقلاب فرد نیست ما به شهادت افتخارمی کنیم و از هیچ دشمنی نمی‌ترسیم.
کد خبر: ۳۸۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 24January 2020

 به گزارش دفاع‌پرس  از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: شورای نگهبان مقتدر و در مسیر قانون حرکت می‌کند و دارای  ساز و کار بالایی است و افرادی که رد صلاحیت  شده اند باید از طریق مراجع قانونی ادله خود را پیگیری  کنند.

وی افزود: نباید به بهانه رد صلاحیت بر علیه شورای نگهبان و دولت و دیگر نهادهای مرتبط  جوسازی کنند بلکه داوطلبان رد صلاحیت شده  قانونی خواسته خود را پیگیری کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: در شرایط کنونی بیش از هرزمان ما نیاز به وحدت  داریم و نباید  با جوسازی شرایط را برهم بزنیم.

خطیب جمعه بروجرد افزود: ما دشمن قسم خورده ای داریم  که در برابر ما ایستاده اند و نباید به خاطر برخی مسایل بهانه به دست دشمن بدهیم.

وی تاکید کرد: امروز مردم عراق در مقابل متجاوزان خونخوار ایستاده و علیه آمریکا شعار می‌دهند زیرا از دخالت‌های آمریکا خسته شده اند.

وی افزود: دشمنان هنوز اسلام و شیعه و ملت ما را نشناخته اند و گمان می کنند با یک فشار یا شهادت سردار سلیمانی مردم خسته و تسلیم می شوند غافل از اینکه مردم مصمم تر و قویتر در دفاع از اسلام و ارمانهای انقلاب ایستادگی می کنند.

امام جمعه بروجرد افزود : دشمنان تهدید کردند که اگر سردار قاآنی  راه سردار سلیمانی را ادامه دهد او را ترور می کنیم چقدر احمق هستند امام فرمود(اگر من نباشم انقلاب مسیر خود راطی می کند) و انقلاب ما انقلاب فرد نیست ما به شهادت افتخار می کنیم چه کسی را می ترسانید.

وی ادامه داد:  اگر دشمن  ترور کنند سیلی دیگری می زنیم و از سپاه می خواهیم گوشمالی دیگری به ابرقدرت بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها