نماینده ولی فقیه در لرستان:

مقابله با فساد وظیفه همه دلسوزان انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» گفت: مقابله با فساد در جامعه وظیفه همه فرزانگان و دلسوزان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ - 24January 2020

به گزارش  دفاع‌پرس  از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار داشت: سرفرازی ملت‌ها در گرو تکیه بر قدرت الهی و عدم اتکا به قدرت‌های پوشالی، همبستگی و تقویت بنیه مالی همه اقشار جامعه است.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی بیمه شود باید به دشمنان ثابت کنیم ما بیدار هستیم و اگر فسادی رخ می‌دهد جوان انقلابی و عدالتخواه مقابل آن می ایستند.

امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: در هفته های گذشته به‌همراه مسئولان استان و مدیران به منطقه محروم اسدآبادی خرم آباد رفتیم که می طلبد همه نهاد های دولتی و مردمی به آن منطقه هم توجه کنند.

وی افزود: بزودی برای آشنایی و کمک به رفع محرومیت  به مناطق دیگر حاشیه شهرهای استان هم خواهیم رفت.

امام جمعه خرم‌آبادبا بیان اینکه سرمایه گذاران هم برای رسیدگی به مناطق محروم اعلام آمادگی کرده اند و مسئولان هم در این خصوص تلاش شان مضاعف شده  بیان کرد: هر چه برای مردم قدر شناس استان کار شود باز هم کم است. 

وی با اشاره به برگزاری سمینار ائمه جمعه ادامه داد: محوریت آن بر مساله تعامل با جوانان بود، مطالبه رهبرمعظم انقلاب  از ما فضاسازس برای مشارکت  هشت میلیون جوان مومن انقلابی و مطالبه گر اخلاق مداری و عدالت خواهی در سازندگی کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی  با اشاره به ایام دهه فاطمیه نیز گفت : حضرت فاطمه (س) کسی است که خدا در سوره کوثر از او بعنوان هدیه الهی و خیر کثیر یاد می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: یعنی برکات وجود مقدس ایشان تا ابد در جهان جاری است و از فرزندان آن حضرت در عصر حاضر امام (ره) و رهبر معظم انقلاب می‌باشد که یک رحمت الهی است.

وی اضافه کرد: امروز بیش از گذشته به یادگیری و عمل به فضائل آن حضرت نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار