نماینده ولی فقیه در سوریه:

ایران توان اخراج آمریکا از تمام منطقه را دارد/ مقاومت آرزوی حاج قاسم را محقق خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در سوریه تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند فرزندان ایران و محور مقاومت انتقام سردار سلیمانی و همرزمانش را می‌گیرند و قطعاً نابودی رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس که آرزوی حاج قاسم بود، رقم خواهند زد.
کد خبر: ۳۸۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ - 24January 2020

ایران توان اخراج آمریکا از تمام منطقه را دارد/ مقاومت آرزوی حاج قاسم را محقق خواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، آیت‌الله «سید ابوالفضل طباطبایی» نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه دمشق در حرم مطهر حضرت زینب (س)، با اشاره به ایام شهادت مظلومانه بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در سیره آن حضرت مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم تبلور دارد و این همان اساس مکتب عملی اهل بیت است که به حضرت صدیقه زهرا (س) منتسب است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) عصاره نبوت، امامت و ولایت بود که ظلم را نمی‌پذیرفت و حامی مظلوم بود و این همان فرهنگی است که مسلمانان حقیقی و صادق بر این طریق حرکت می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه با تاکید بر فراموش نشدن یاد و خاطره مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در جبهه مقاومت، تصریح کرد: ایشان همیشه دنبال دفاع از مظلوم و با مستکبرین و ظالمین عالم در ستیز بودند و دشمن تروریست ترسو نتوانست او را در میدان جنگ به شهادت برساند، ناجوانمردانه به شهادت رساند.

وی حاج قاسم را شهید دفاع از مظلومین خواند که با مبارزه خود با تکفیری‌های آمریکایی و صهیونیستی از ریخته شدن خون مردم بی‌گناه خصوصاً زنان و کودکان جلوگیری کرد.

آیت‌الله طباطبایی ادامه داد: وای به‌حال کسانی که راضی شدند با کسانی که دست‌شان به خون ملت‌های منطقه آلوده است بنشینند و معامله قرن آمریکایی‌ها را آماده‌سازی کنند در حالی که آمریکایی‌ها همیشه آن‌ها را تحقیر و مثل گاو شیرده از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در سوریه با بیان این‌که هیچ‌گاه انتقام سردار سلیمانی و یارانش را فراموش نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: انتقام شدید در انتظار ظالمین خواهد بود.

آیت‌الله طباطبایی افزود: هنوز مدت زیادی از شهادت حاج قاسم نگذشته که زمین زیر پای مزدوران اشغالگر آمریکایی با پاسخ کوبنده موشکی ایران به لرزه درآمده است.

وی تصریح کرد: امروز دیگر ادعای بزرگی آمریکا در اذهان ملت‌ها نابود شده؛ به‌طوری که حتی نتوانستند به حمله ایران جواب بدهند و همان‌طور که رهبر انقلاب در نمازجمعه فرمودند شعار‌های انتقام ملت ایران و مردم منطقه سوخت موشک‌هایی بود که بر سر آمریکایی‌ها فرود آمد.

آیت‌الله طباطبایی ادامه داد: پاسخ ابتدایی موشکی ایران باعث شد تا آمریکایی‌ها بفهمند جمهوری اسلامی دارای قدرت و امکانات قوی نظامی است که این قدرت برای ازاله کردن آمریکای اشغالگر از کل منطقه غرب آسیا و نه فقط عراق کفایت می‌کند و این جدا از قدرت معنوی و الهی است که آن‌ها از آن بی‌بهره هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه با اشاره به تهدید آمریکایی‌ها برای ترور سردار قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس اظهار داشت: من به آمریکایی‌ها این جمله امام سجاد (ع) را می‌گویم که خطاب به ابن زیاد فرمودند 'ای آدم‌کُش آیا مرا به کشتن تهدید می‌کنی که شهادت در راه خدا برای ما عبادت و کرامت است؟ '.

آیت‌الله طباطبایی بر همین اساس خطاب به ترامپ گفت: ترامپ احمق! تو دچار فضاحت بزرگ هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی‌تان شدی و مجبوری با خزعبلات آن را بپوشانی و حماقت تو قابل درمان نیست.

وی ادامه داد: موعد اخراج اشغالگران آمریکایی از منطقه رسیده و پژواک فریاد عراقی‌هایی که دنبال اخراج آمریکایی‌ها از عراق هستند، بیش از گذشته به گوش می‌رسد.

نماینده، ولی فقیه در سوریه گفت: آمریکایی‌ها بدانند فرزندان ایران و محور مقاومت انتقام خون به‌ناحق ریخته شهید سلیمانی و همرزمانش را خواهند گرفت و بیش از پیش به نابودی رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف که آرزوی حاج قاسم بود اهتمام خواهند داشت و قطعاً آن را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها