یادواره ۲۳ شهید محله «شاه خراسان» قم برگزار شد

یادواره ۲۳ شهید والامقام محله شاه خراسان امشب در مسجد و تکیه شاه خراسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ - 24January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یادواره ۲۳ شهید والامقام محله شاه خراسان و محله‌های اطراف امشب با حضور  سرهنگ «احمد بیطرفان» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان و جمع کثیری از همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا و سایر اقشار امت حزب الله در مسجد و تکیه شاه خراسان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان طی سخنانی در این مراسم با اشاره به آیه شریفه ۱۶۴ سوره آل عمران به بیان ویژگی‌هایی از ربیون پرداخت و اظهار داشت: مردان الهی که در راه خدا جهاد می‌کنند، اهل یقین، عزم و جزم هستند و اهل ضعف نیستند.

وی با اشاره به انواع ضعف، افزود: مجاهدان در راه خدا اهل ضعف نیستند به این معناست که آنان نه در بعد روحی ضعیف نیستند؛ یعنی در جنگ روانی دشمن مغلوب نمی‌شوند و بر اثر بروز تحریم‌ها از صحنه بیرون نمی‌روند.

وی با بیان اینکه شهدای ما اینگونه بودند، افزود: آنان مطیع ولی فقیه بودند، آن امام بزرگواری که ابرمرد جبهه توحید بود و هیمنه نظام سلطه را در هم شکست.

جوشقانیان با تاکید بر اینکه اگر نیروی ایمان ضمیمه شود، قدرت مضاعف می‌شود گفت: ابرقدرت آن نوجوان بسیجی است که در هنگام اسارت به خبرنگار خارجی تذکر حجاب می‌دهد؛ ابرقدرت، شهید حاج قاسم سلیمانی است که در جنگ با دشمن آمریکایی صهیونیستی حماسه‌ها آفرید و رعب بر دل دشمن افکند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار عملیات کربلای پنج، تصریح کرد: مردان الهی اهل ترس و واهمه نیستند و به هیچ وجه در برابر دشمن سر تعظیم و ذلت فرود نمی‌آورند.

یادواره ۲۳ شهید محله «شاه خراسان» قم برگزار شدیادواره ۲۳ شهید محله «شاه خراسان» قم برگزار شدیادواره ۲۳ شهید محله «شاه خراسان» قم برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار