مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

پیوند عمیق ملت‌های ایران و عراق ثمره خون شهید سلیمانی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: در گام دوم انقلاب که دشمن بذر ناامیدی را در کشور پاشیده بود، با شهادت حاج قاسم و حضور میلیونی مردم، موج وحدت و امید در کشور شکل گرفت و ثمره خون شهید سلیمانی پیوند عمیق ملت‌های ایران و عراق بود.
کد خبر: ۳۸۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 25January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همزمان با ایام شهات حضرت فاطمه زهرا(س)، هفتمین یادواره شهدای والامقام کوی سجادیه گرگان و بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

پیوند عمیق ملت های ایران و عراق، ثمره خون شهید سلیمانی است

در این مراسم سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: شهید سلیمانی یک نماد و الگویی برای جبهه مقاومت و پیشکسوتان است و شهادتش رستاخیز عظیمی را در ایران و جهان برپا کرد و خدمت خالصانه ایشان موجب شد که همه چشم‌ها برای او گریه کنند.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی پس از ثبت کارنامه عملکرد درخشان خود در دوران دفاع مقدس، برای ایجاد امنیت و آرامش با اشرار منطقه شرق و جنوب شرق کشور مبارزه کرد و پس از آن در نیروی قدس سپاه پاسداران با تروریست های تکفیری داخل و خارج کشور و در راس آنها داعش وارد جبهه مقاومت شد و موجب پیروزی و ثبات در کشورهای سوریه و عراق شد.

این مسئول بیان داشت: در گام دوم انقلاب که دشمن بذر ناامیدی را در کشور پاشیده بود، با شهادت حاج قاسم سلیمانی و حضور میلیونی مردم، موج وحدت و امید در کشور شکل گرفت و ثمره خون شهید سلیمانی پیوند عمیق ملت‌های ایران و عراق بود.

پیوند عمیق ملت های ایران و عراق، ثمره خون شهید سلیمانی است

پیوند عمیق ملت های ایران و عراق، ثمره خون شهید سلیمانی است

 انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها