همسر شهید «محمدنبی محمدی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حاج قاسم به همسرم گفت تو شهید می‌شوی

همسر شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» گفت: سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در مراسم روضه ایام فاطمیه (س) به همسرم گفت تو شهید می‌شوی و چندی نگذشت که همسرم در سوریه به شهادت رسید.
کد خبر: ۳۸۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ - 25January 2020

«فاطمه حسینی» همسر شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان با اشاره به اینکه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» به روحیه همه رزمنده‌ها در جبهه مقاومت آشنا بود، اظهار داشت: محمد نبی از شهدای شاخص و یا رزمنده‌های شاخص در جبهه مقاومت نبود، ولی سردار حاج قاسم سلیمانی محمدنبی را می‎شناخت.

وی افزود: محمدنبی علاقه‌ای ویژه‌ای به حاج قاسم داشت و همیشه می‌گفت سردار مرزها را نمی‌شناسد و ملیت برای ایشان معنی ندارد و به همه رزمنده‌ها با یک چشم نگاه می‌کند و تبعیضی بین آنها قائل نمی‌شود.

خواهر شهید مدافع حرم «محمدعلی حسینی» با بیان اینکه محمدنبی بسیار دلش برای سردار سلیمانی تنگ می‌شد، گفت: همسر شهیدم هر سال انتظار می کشید دهه فاطمیه (س) آغاز شود و با اینکه مجالس عزاداری دیگر دعوت می شد نمی‌رفت و می‌گفت: دوست دارم در مجلس حاج قاسم حضور پیدا کرده، هم عزاداری ‌کنم و هم سردار حاج قاسم سلیمانی را از نزدیک ملاقات کنم.

وی تواضع و فروتنی را از خصوصیت بارز حاج قاسم دانست و به نقل از شهید محمدی بیان کرد: هنگامی که در روضه‌های خانه حاج قاسم شرکت می کنم، ایشان همه را با دل و جان می پذیرند و اشاره می کردند که شماها همه مهمان حضرت زهرا(س) و برای من بسیار محترم هستید.

همسر شهید محمدی به خاطراتی از روضه دهه فاطمیه در منزل سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: ایام فاطمیه سال 1396 یک شب که از مراسم روضه برمی گشتیم، محمدنبی در پوست خودش نمی گنجید و خیلی خوشحال بود، علت این خوشحالی را پرسیدم و در جواب گفت «سردار حاج قاسم سلیمانی امشب به من گفت: تو شهید می شوی و من برای همین خوشحال هستم».

فاطمه حسینی گفت: محمدنبی در جنگ با داعش ملعون به سوریه رفت و طولی نکشید شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار