معاون استاندار مازندران:

امروز شهید «سلیمانی» مدل مبارزه علیه تروریسم بین‌المللی است

«حسین حسن‌نژاد» گفت: امروز شهید «قاسم سلیمانی» پرچم افتخار و مدل مبارزه علیه تروریسم بین‌المللی است.
کد خبر: ۳۸۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 26January 2020

امروز شهید «سلیمانی» مدل مبارزه بر علیه تروریسم بین المللی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین حسن‌نژاد» معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران امروز در اختتامیه جشنواره برترین تشکل‌های مردم نهاد حوزه نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که در پایگاه فرهنگی روستای قراخیل قائمشهر برگزار شد، با گرامیداشت سالروز حماسه مردمی ششم بهمن آمل، اظهار داشت: مردم مازندران و آمل خالق حماسه جاوید و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی هستند و امروز صدای مقاومت در مناطق مختلف شنیده می‌شود و این صدا به وسیله مردم ایران در حال انتشار است.

وی با بیان اینکه حادثه ششم بهمن آمل نمادی از مقابله و مقاومت برابر جریان‌های مخالف انقلاب است، گفت: دشمن در این جنگ، تجهیزات پیچیده‌ای داشت و از سوی جریان‌های مختلف حمایت می‌شد.

حسن نژاد با اظهار اینکه حماسه ششم بهمن زمانی رخ داد که کشور درگیر جنگ تحمیلی، جنگ داخلی نظیر گنبد و تحریم‌های بین المللی بود، افزود: مردم آمل در چنین شرایطی، دست به خلق حماسه ماندگاری زده‌اند.

وی مقاومت و ایستادگی را نوعی صدور جریان انقلاب برشمرد و گفت: جریان انقلاب اگر مبتنی بر اهداف عالی اسلام باشد، توان مقاومت برابر همگان دارد و بسیج عمومی با این نگاه می‌تواند رخ دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: آمریکا تلاش داشت به جهانیان اعلام کند که به تعبیر خود یکی از عوامل تروریست را از بین برد اما همه آزادیخواهان جهان، مقابل این شهید سرتعظیم فرود آوردند و آیین تشییع پیکر این شهید، یک رفراندوم برای نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز سردار سلیمانی پرچم افتخار و مدل مبارزه علیه تروریسم بین‌المللی است، گفت: با شهادت وی، به نشر جریان مقاومت در جهان کمک شده، زیرا جریان مقاومت بهترین و اصولی‌ترین راه برای مقابله با استکبار و نسخه شفابخش است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران عزت و افتخار امروز را مرهون رشادت‌های شهیدان دانست و ابراز داشت: اگر امروز شهیدان در زندگی ما حیات دارند به برکت شناخت راه آنان است.

حسن‌نژاد متذکر شد: انقلاب اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) در حال صدور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها