سردار صفوی:

انقلاب اسلامی ایران در همه حوزه‌ها ممتاز است/ کتاب خاطرات سردار رفیق‌دوست حاوی ناگفته بسیاری است

مشاور عالی فرمانده معظم انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در میان انقلاب‌های معاصر در همه حوزه‌ها ممتاز است و کتاب خاطرات سردار رفیق‌دوست حاوی حرف‌های ناگفته بسیاری است.
کد خبر: ۳۸۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ - 26January 2020

انقلاب اسلامی ایران در همه حوزه‌ها ممتاز است/ کتاب خاطرات سردار رفیق‌دوست حاوی ناگفته بسیاری استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از کتاب «خاطرات سردار محسن رفیق‌دوست» با حضور روح‌الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، «سردار یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عصر امروز در باغ کتاب تهران برگزار شد.

سردار صفوی در ابتدای این نشست اظهار داشت: من کتاب‌های تاریخی متعددی را مطالعه می‌کنم پنج انقلاب بزرگ در تاریخ معاصر اتفاق افتاده است که انقلاب بزرگ انقلاب اسلامی یکی از آن‌ها است. ویژگی‌های این انقلاب در رهبری، اصول، حوزه نفوذ و گسترش، یاران و همراهان انقلاب و تربیت‌یافتگان انقلاب خلاصه می‌شود که انقلاب اسلامی ایران در همه این ویژگی‌ها ممتاز است.

وی در ادامه گفت: کتاب خاطرات شفاهی محسن رفیق‌دوست به نحوی سیر در انقلاب اسلامی و حرف‌های ناگفته‌ای در مورد تاریخ انقلاب است. مطالعه این خاطرات می‌تواند در شناخت انقلاب و دفاع مقدس موثر باشد. رفیق‌دوست در حوزه موشکی ایران نقش آفرین بودند. بعد از تشکیل نیروی زمینی هوایی و دریایی سردار رفیق‌دوست آن‌ها را تجهیز کردند که اقدامات موثری را در آن ایام انجام دادند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار