امیر صباحی‌فرد:

پشتوانه اعتقادی نیروهای مقاومت و همبستگی مسلمانان موجب اخراج دشمن از منطقه می‌شود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پشتوانه فکری، عقیدتی و ایدئولوژی سرشار از اهداف مقدس و الهی سربازان نظام مقاومت و همبستگی ملت‌های اسلامی، موجب اخراج دشمن و هم‌پیمانانش از منطقه خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 28January 2020

پشتوانه اعتقادی سربازان مقاومت و همبستگی ملت‌های اسلامی، موجب اخراج دشمن از منطقه خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور در جمع سربازان وظیفه این یگان اظهار داشت: اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال تحریم و تهدید از سوی استکبار جهانی، حاصل از خودگذشتگی و تلاش نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به لزوم بصیرت جوانان افزود: یک سرباز در نظام اسلامی علاوه بر تمرینات و آمادگی‌های رزمی باید مسلح به سلاح دیگری به نام بصیرت سیاسی و دینی باشد تا در مقابل خدعه، نیرنگ و شبهه‌افکنی دشمن ایستادگی کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنرانی خود به مقایسه نیرو‌های مسلح حق و باطل پرداخت و عنوان کرد: ترور ناجوانمردانه سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش مورد قضاوت مردم جهان قرار گرفت و ضمن به تصویر کشیدن صلابت رزمندگان جبهه حق که قدرت رویارویی مستقیم را از دشمن گرفته و آن‌ها را به حقارت ترور وادار کرده، اوج قدرت و هیمنه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی را به همگان نشان داد.

امیر صباحی‌فرد ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی واقعی برشمرد و گفت: جوانانی که امروز مفتخر به پوشیدن لباس سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، جوانانی هستند که سال‌های پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به چشم خود ندیده‌اند، ولی به خوبی می‌دانند جنگ به صورت‌های مختلف هنوز پای برجاست و آنچه دشمن را در این جبهه زمین‌گیر می‌کند حضور و پایمردی آنان خواهد بود و ان‌شاءالله به حول و قوه الهی در این جنگ هم پیروزی نهایی با جبهه حق است.

وی تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند که پشتوانه فکری، عقیدتی و ایدئولوژی سرشار از اهداف مقدس و الهی سربازان نظام مقاومت و همبستگی ملت‌های اسلامی، بر هیمنه پوشالی دشمن و هم‌پیمانانش فائق آمده و موجب اخراج آن‌ها از منطقه خواهد شد.

سرتیپ صباحی‌فرد با حضور در گروه پدافند هوایی بندر لنگه از اماکن و قرارگاه سربازی این گروه بازدید کرد و ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه به بررسی وضعیت آنان پرداخت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین در ادامه از یگان‌های مستقر در جزایر خلیج فارس بازدید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار