میرسلیم:

حمایت از «تولید» آن‌گونه که باید صورت نگرفته است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امسال واردات بر تولید غلبه کرده و حمایتی که باید در عرصه تولید صورت بگیرد، انجام نگرفته است.
کد خبر: ۳۸۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ - 29January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید مصطفی میرسلیم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در هشتمین نشست «نقش ایثارگران در بیانیه گام دوم انقلاب» که در مجتمع اصناف شهر ری برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این در حالی است که امسال واردات بر تولید غلبه کرده و حمایتی که باید در عرصه تولید صورت بگیرد، انجام نگرفته است.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت درآمد کارمندان و کارگران و نیز مشکلات کارفرماها، گفت: کارفرماها برای راه‌اندازی یک محیط کارگاهی وام گرفته و تولید اشتغال می‌کنند؛ اما مشکلات بانکداری و غیره باعث می‌شود که زیان ببینند و کارگاه‌های آن‌ها تعطیل شده و بر جمع بیکارها افزوده شود.

فساد انحصاراً فساد مالی نیست/ دشمن می‌خواهد فساد اخلاقی را رواج دهد

میرسلیم با بیان این‌که فساد انحصاراً فساد مالی نیست، تأکید کرد: دشمن درصدد آن است که فساد اخلاقی را رواج دهد؛ بنابراین باید هوشیار و آگاهانه با موضوع فسادهایی که دشمن در جهت ترویج آن تلاش می‌کند، مقابله کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر دشمن، گفت: اول خودمان، سپس دولت و از همه مهم‌تر مجلس که خانه ملت است، باید نظارت بیشتری بر امور داشته باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها